Hotel First Grand

Hotel First Grand

We hebben een aantal aanbieders voor First Grand voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel First Grand in het Nederlands

Mooi hotel, super ontbijt.

fakologo
3-10-2011

We verbleven in het hotel vanwege een trouwerij in Boras. Het hotel is goed, schone kamers, goede service. Het ontbijt was super. Uitgebreid en de vers gebakken pannenkoeken met aardbeien waren heerlijk!

Gereisd Met vrienden in juli 2009
2007

Goed Hotel, ligging in centraal Boras, goede service, goed

Johannes van Zijl
14-12-2007

Goed Hotel, ligging in centraal Boras, goede service, goed restaurant, kamers niet echt luxe, gewoon standaard kamer, schoon en netjes, voor zakelijk gebruik perfect, tijdens ons verblijf in zomer en winter voor zakelijk gebruik toch wel enkele families met kinderen, Boras zelf is rustig en vriendelijk, zijn enkele warenhuizen en een leuk centrum, leuke en gezellige eettentjes, alles vanuit Hotel op loop afstand te doen, komen er zakelijk een aantal malen per jaar met veel plezier !

Gereisd Zakelijk in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Grand in Boras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.