Reviews over Axvall

rust

Renske,
    13-7-2011

wij zijn eind juni/begin juni 2011 een week in een huisje geweest. Staat prachtig op een heuvel met uitzicht op het meer. Waren nieuwe huisjes, inrichting was goed, goed eettafel, zitbank, keuken met alles erop en eraan. Alles netjes schoon. Was prachtig weer, miste een parasol en iets om de ramen van de slaapkamers lichtdicht te maken. Het wordt eigenlijk niet donker en op de kinderkamer stond tot 22.30uur de zon te schijnen dus die hebben ze zelf dichtgeplakt met vuilniszakken. Maar ook voor de andere slaapkamer geldt dat het nooit donker wordt. Ik heb wel het idee dat dit probleem ook in andere huisje speelt aangezien wij het later in de vakantie ook hadden.

Verder aardige eigenaar. We hebben 2 dochters van 2 jaar, voor hen werd een glijbaan voor het huisje gezet.

In het meer kan je helaas niet zwemmen, wel mooie meertjes in de buurt om te zwemmen. Ook het waterpretpark in de buurt was leuk en een aanrader is fietsen langs het Gotakanaal. Je moet wel steeds van je huisje weg.

Mooi en schoon huisje in natuurlijke omgeving

JZH,
    22-7-2010

Mooie en nette huisjes in een mooie natuurlijke omgeving op heuvel gelegen aan het eind van een vrij steile grindweg. Het betreft geen park, de eigenaar die er vlakbij woont verhuurt enkele huisjes. Het Hornborgasjons natuurreservaat ligt er vlakbij, je hebt uitzicht vanuit het huisje over het meer. Het huisje was netjes en schoon, de bedden waren erg zacht en doorgelegen.

Heel leuk kleinschalig gelegen (5 huisjes)

A. Doove,
    19-6-2008

Heel leuk kleinschalig gelegen (5 huisjes). Vooral met kleine kinderen die leuk voor het huisje kunnen spelen zonder daarbij te hoeven uitkijken.

Geen meertje op loopafstand wel voldoende zwemgelegenheid op ca 20 autominuten.

Aanrader