Villa Furusjön

Villa Info

Meer villainfo

11 reviews over Villa Furusjön

• 10John en ans16-09-2014

Een zeer goede accomodaties !

Zeer goede accomidatie ! Als je echt van rust en ruimte houd,een perfecte accomodaties !

• 9jarko07-07-2014

Villa Furusjon een echte Aanrader !

Wij hebben genoten van een geode week met onze groep ! Genoten van de visvangst,het goede huis en de rust en de ruimte ! Goed verzorgd door de gastheer en gastvrouw !

• 6Bouwma21-05-2010

Het einde van de mooie villa

Wij gingen al jaren naar deze villa, altijd op de heenreis 1 nachtje. De villa was toen echter nog van een Duitse eigenaar en werd beheerd door een Zweeds stel. Hij stond a bij de deur als je kwam. Koffie met iets lekkers warm uit de oven. Wat willen jullie eten , echt een heel gastvrij pension. Dat was altijd het begin van een mooie vakantie. Totdat de Zweden ons vertelden het word verkocht. We wilden het nog 1 keer proberen wat een teleurstelling: een leeg huis, geen warm welkom. Weg was ons gezellige villa Kakelbont. Gelukkig hebben we een ander leuke zweedse villa gevonden!

• 4daan01-11-2009

teleurstellend huis

bij aankomst waren we onder de indruk van het huis, mooi groot en ook mooi gelegen maar eenmaal binnen viel het toch behoorlijk tegen. de woonkamer en de eetkamer was enig zins leuk aangekleed maar daar mee hield het ook op de keuken was vies achter gelaten,etens resten op het bestek,schimmel in de hoeken van de keuken niet echt een keuken waar je je eten wil bereiden de badkamers zaten onder de schimmel en de wc/badkamer beneden bij de woonkamer was niet af gemaakt je zou verwachten dat een dergelijk mooi huis netjes afgewerkt is,zeker als je het verhuurt aan mensen! maar dit was absoluut niet het geval desondanks hebben we het beste ermaar van gemaakt,maar villa furusjon nooit weer

Met jonge kinderen

• 3Miriam6513-10-2009

Geen aanrader

Met enige verbazing de positieve recensies gelezen. Wij vonden dit een huis vol tegenstellingen. Mooie woonkamer en eetkamer, redelijke slaapkamers (maar niet alle) en verouderde vieze badkamers.Dat een keuken oud is, geen probleem maar vies, nee daar houden wij niet van. En al helemaal niet van oude etensresten in kastjes. Bij de positieve recensies zie ik een foto die volgens mij van de eigenaar zelf afkomstig is!! Ik snap de eerdere, negatieve recensies helemaal. Het huis is veel te duur voor wat je krijgt. Met alleen ruimte kun je een prijs niet opdrijven. Wat betreft de verhuurder, geen enkele service. Nooit gezien (sleutel in de brievenbus). Van te voren moeizaam contact geweest, dit had ons al moeten alarmeren. Achteraf jammer dat ik geen foto's heb gemaakt van hoe het er echt uitzag. Toch zonde, zo'n mooie locatie en dan een woning die veel potentie biedt maar waarvan dit niet wordt benut.

• 8E.M.W. de Muynck27-08-2009

Ongekende rust

We zijn hier nu al twee keer geweest en komen er zeker weten nog een keer terug. De verhurende familie heeft ons altijd super hartelijk ontvangen en wegwijs gemaakt. De uitgestrektheid, rust en eenzame zelfstandigheid is voor Nederlanders even wennen, maar wel fantastisch. Dat zijn we in ons thuislandje al lang geleden kwijtgeraakt. Onze dochters hebben veel gevaren, gezwommen, enz., vonden het geweldig. Technisch was alles netjes in orde. De inrichting vonden we stijlvol. We hebben bijvoorbeeld heerlijk piano kunnen spelen. Dat zie je niet zo vaak in een vakantieverblijf. Zweden trekt ons om zijn rust en het martitieme karakter. Het dichtbijzijnde havenstadje Amal is daar een goed voorbeeld van. Tot de volgende keer.

Met jonge kinderen

• 8R. Knulst26-08-2009

Heerlijk huis, van alle gemakken voorzien

Villa Furusjon is zeer ruim en goed uitgerust, het ontbrak ons aan niets. Gelegen aan een meer mte ruime mogelijkheden voor watersport of vissen. Voor boodschappen moet je 10 minuten rijden. Voor uitstapjes kan je naar Oslo of Goteborg. Het is een hele leuke plek voor een vakantie.

Met oudere kinderen

• 5jolanda hooijenga25-08-2009

Wel Zweden,niet villa Furusjon

Prachtige omgeving en ruim opgezet huis. Voor de rest erg tegengevallen. Wij hadden er rekening mee gehouden dat we de wasmachine konden gebruiken, dat kon ook maar hij deed het niet. Eigenaar heeft geen moeite willen doen om dit te verhelpen. De keukenkastjes waren niet te gebruiken, zo oud en vies. Badkamers hetzelfde verhaal.

Eigenaren hebben niet eens de moeite genomen om bij aankomst en vertrek aanwezig te zijn. De keer dat we de eigenaar hebben gezien heeft een onaangename indruk achtergelaten. Ondanks de ervaringen met het huis en deze eigenaar zal dit ons er niet van weerhouden om weer naar Zweden te komen, wat een fantastisch land en er zullen vast wel vakantiehuizen zijn die wel voldoen aan de prijs kwaliteit verhouding.

Met oudere kinderen

• 5Sylvia24-08-2009

Een afknapper

Wat een teleurstelling dit huis(nederlandse verhuurder) De woonkamer, eetkamer en 2 slaapkamers waren netjes. Badkamers: vocht en schimmel in hoeken. Mij was verteld dat de 3e badkamer gerenoveerd was. Ik ging er vanuit dat de andere 2 dat ook waren. Dus niet. De keuken was oud en viezig. Muizekeutels in de keuken, bijkeuken vol met lege flessen en blikjes. Slaapkamers boven gingen nog maar waren oud en smoezelig. Ramen met gaten erin, naar nu blijkt zitten deze er al jaren. Wasmachine werkte niet. Eigenaar weigerde langs te komen om te helpen hiermee. Helemaal niets meer van hem vernomen totdat ik na thuiskomst hem mailde. Ik ontving een nare reactie, wij zouden op iets uit zijn (ja ik wil inderdaad een compensatie) en het huis in een bende hebben achtergelaten hebben, wat dus een leugen is. We zijn niet de enige, andere huurders hadden hetzelfde probleem! Huis is gewoon een melkoe.

• 8inge20-08-2009

fantastische plek

onze vakantie had ons niet beter kunnen bevallen! wat een geweldige plek en wat een rust en privacy!en wat een zee van ruimte buiten en binnen! het huis villa fususjön heeft een geweldig zweeds karakter en ligt maar een paar meter van het water en heeft hierdoor een fantastisch uitzicht en we hebben daar ook heerlijk kunnen zwemmen en vissen! de eigenaar (nederlanders)kon ons helpen met beddengoed wat erg fijn is als je mett een groep bent. we konden vrij gebruik maken van de wasmachine en afwasmachine! in het huis bevonden zich ook 3 ruime badkamers waarvan 1 net gerenoveerd is..ideaal met als je met een groep bent! er was goede service bij aankomst en vertrek van een zeer vriendlijk nederlands gezin! een echte aanrader!!!

0 tips over Villa Furusjön

0 vragen over Villa Furusjön