Camping Ornäs

Camping Ornäs

2 reviews over Camping Ornäs in het Nederlands

Met jonge kinderen

Jammer zo'n mooie liggen en dan dit..

schreppers
16-8-2011

De camping heeft een hoge score bij anwb maar wij vonden het niet echt de score waard.. De plaatsen zijn klein (je staat echt bijna bij elkaar binnen). Er sijn 2 sanitair gebouwen, waarvan een prima, de ander is echt slecht.. Vanaf elke plaats op de camping heb je een uitsicht over het meer..

perfecte camping

nicole en andre
28-2-2010

Een fijne camping zowel in de zomer als winter. Mooi aan een meer vlakbij het dorp.

zeer vriendelijke mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ornäs in Åmål, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ornäs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.