Camping Lövekulle

5 reviews over Camping Lövekulle in het Nederlands

Nooit meer!😩

Annetje
23-6-2018

Wij hadden een hut gehuurd nummer 1 kregen we en dit was de slechtste hut van onze rond reis Noorwegen Zweden! (5 weken) Alles was aanwezig, alleen geen zitplaatsen of tafel! Dus bidden voor mooi weer kan je nog buiten zitten, anders wordt het een drama! Het uitzicht is rotzooi! Het sanitair was oké!

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima als uitvalsbasis voor Gotenburg

Willem
23-8-2017

Wij waren met de caravan. Deze wordt op een weinig fantasievol veld geplaatst. Uitzicht over het meer is wel mooi. Sanitair en voorzieningen prima. Zijn hier 3 dagen geweest oa voor bezoek aan Gotenburg. Ideaal dus voor een kort verblijf.

Leuke accomodatie

M v/d V
6-8-2017

Mooi uitzicht, goed schoongemaakt, groot overdekt balkon...Leuke locatie, met redelijk goede privacy. Ook leuk als je kinderen hebt, want je loopt ook zo het meer in.

Gereisd Met partner in juli 2017

Kleine volle hut

Sydney
8-8-2015

De hutjes staan op een heuvel met voor je hutje een slecht onderhouden ruimte, die ruimte werd gebruikt voor opslag van oude spullen en het onkruid stond er hoog. Vanaf je veranda, waar ook je tafel en stoelen staan want binnen is daar geen ruimte voor, heb je wel een mooi uitzicht als je over de rommel kijkt. Het hutje was met 2 stapelbedden en een grote koelkast ook gelijk vol, tafel en stoelen stonden op de veranda, geen probleem als het lekker weer is, maar bij slecht weer is dat 3 x niks. Het sanitair gebouw was goed, ook een ruime gemeenschappelijke keuken was prima, de douche's kosten 10 kr. Gelukkig is er in de buurt genoeg te doen, oa. aeroseum ( vliegtuigmuseum in ondergrondse bunkers) in goteborg, het stoomtreintje tussen anter en grafsnas en heel leuk voor de kinderen leos lekland in boras, een groot indoor speeltuin, heerlijk voor als het slecht weer is. Dit is een camping waar ik niet meer terug zou willen komen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Niet onaardig

Fam. Koppendraier
19-8-2013

Via touroperator geboekt voor de rondreis Ronja met deze camping als eerste camping. Het is een vrij drukke camping maar de hutjes staan op de heuvel in alle rust. Dit betekent wel steeds heuvel op, heuvel af naar het sanitairblok maar het uitzicht is dan wel weer mooi. Eten kan in het dorp, de eigenaar adviseert het indonesisch-chinees restaurant. Wij hebben bij de grill gegeten. Niet al te duur en redelijk goed. Minpunt was dat bij de grote van de hut het terras was meegeteld. Daardoor was er voor de 4 bedden weinig ruimte over. Wie onderin op het tweede stapelbed wilde liggen moest flexibel zijn. Het strandje bij de camping zag er leuk uit, helaas was het tijdens onze reis te koud hiervoor. Wifi was alleen goed bij hutje 1 (ons hutje), waardoor wij gezellig bezoek kregen van onze buren! Dit mag wel wat beter.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lövekulle in Alingsas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lövekulle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.