Bed and Breakfast Färnas Hjärta

Weer vandaag-2°-3°
Bed and Breakfast Färnas Hjärta
9,1

Laatste review

een heerlijke plek om te vertoeven en als basis voor leuke uitstapjes in de omgeving (zoals de zilvermijn, maar ook gewoon vissen bij het meer op loopafstand)

10 reviews over Bed and Breakfast Färnas Hjärta in het Nederlands

mooie plek met top gastheer en gastvrouw!

Jack de Vringer
28-4-2011

Zeer gastvrij, vriendelijke mensen

Gert-Jan Hoogeveen
24-6-2010

De gastheer en -vrouw zorgen voor rust en gemak.

Wij hebben er met onze directie een hei-sessie gehouden omdat ze ook over een conferentieruimte beschikken.

het was super

Eric & Anja Spierings
21-6-2010

We zijn er in maart een weekend geweest.Er lag veel sneeuw. Het ontvangst was fantastisch, prima ontbijt, schitterende kamers en alles zag er zeer schoon uit.We zijn met de hele familie geweest met grote kinderen en een baby en daar voor was het ook prima voor elkaar

Zweden op z'n best !

Vince
8-6-2010

Bed & breakfast Färnas Hjärta? Zeg maar Bed & Breakfast + + ! Prachtige lokatie. Uitzicht op het meer. Idyllisch strandje met steiger, nagenoeg voor alleengebruik. De grote slaapkamers zijn stijlvol ingericht. Eigen douche en toilet. Heerlijke bedden. Goeie keuken om zelf je maaltijden te bereiden. Eigenaren Joyce en Marnix spannen zich maximaal in, zodat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Voor de kinderen een speeltuin met diverse speel-toestellen. De Zweedse natuur direct om de hoek en Färnas Hjärta in Skinnskatteberg als uitvalsbasis kan een avontuur in Zweden alleen maar een succes worden. Wij komen er zeker terug. Joyce en Marnix bedankt.

Geweldige Noord Europa ervaring

a.bossers
3-6-2010

Na vele jaren reizen wereldwijd was dit de eerste keer in Scandinavië. Het is door de zeer gastvrije ontvangst en verzorging een bijzondere, weliswaar korte, laatste reiservaring geworden. Bedankt.

Geweldige lokatie, karakteristiek voor Zweden

Kees van Hassel
18-5-2010

De verzorging was prima en door de betrokkenheid van Marnix en Joyce met de lokale gemeenschap werden er ook leuke contacten gelegd.

Afgelopen meivakantie ben ik met mijn ouders en vriend naar Färnas Hjärta geweest. Erg mooie locatie en supermooie en grote kamers! Joyce en Marnix zorgen ervoor dat iedereen zich hier thuis voelt. Ontbijten kan op verschillende tijden (zelf aangeven), dus vroeg voor een dagtrip (wij gingen naar Stockholm) en laat voor een relaxdag.

Verder moet ik nog zeggen dat de Sala-Zilvermijn in de buurt een echte aanrader is!

Carla Goes
16-5-2010

Färnas Hjärta is een heerlijke accommodatie in een zeer mooie rustgevende omgeving. Vanuit Färnas Hjärta als middelpunt is het heel gemakkelijk diverse leuke bezienswaardigheden te bezoeken zonder dat je uren in de auto hoeft te zitten. Ook een bezoekje aan Stockholm is te doen hoewel een overnachting in Stockholm dan wel aan te raden is maar meer vanwege de vele mogelijkheden van deze stad.

Genieten en teambuilding bij gastvrij onthaal

Tim de Bondt
12-5-2010

In Färnas Hjärta in Skinnskatteberg staan Marnix Bijl & Joyce Goes voor je klaar voor een gastvrij Hollands onthaal in hun fantastische Zweedse bed & breakfast. Kamers zijn van een hoog niveau, het ontbijt is heerlijk en de omgeving is precies waarvoor je naar Zweden wilt. Prachtige bossen, mooie meren en genoeg te doen voor een activerende ontspanning. Denk aan kanoën, golfen of in de winter ijsvissen en bijlwerpen (niet Marnix, maar een echte). Maar lekker een boek lezen aan de oever van het meer kan natuurlijk ook. Vliegen kan al heel goedkoop met Ryan Air vanaf Weeze naar Skavsta. Een aanrader, niet alleen privé, maar ook voor je managementteam, elftal of het jaarlijkse familie-uitje.

Zweden op zijn best

kees spoelstra
7-5-2010

Een mooie omgeving in een oase van rust. Buiten: heel veel sneeuw en binnen: warm en gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Färnas Hjärta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Färnas Hjärta in Skinnskatteberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Färnas Hjärta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.