Reviews over Skinnskatteberg

mooie plek met top gastheer en gastvrouw!

Jack de Vringer,
    28-4-2011

een heerlijke plek om te vertoeven en als basis voor leuke uitstapjes in de omgeving (zoals de zilvermijn, maar ook gewoon vissen bij het meer op loopafstand)

Zeer gastvrij, vriendelijke mensen

Gert-Jan Hoogeveen,
    24-6-2010

De gastheer en -vrouw zorgen voor rust en gemak.

Wij hebben er met onze directie een hei-sessie gehouden omdat ze ook over een conferentieruimte beschikken.

het was super

Eric & Anja Spierings,
    21-6-2010

We zijn er in maart een weekend geweest.Er lag veel sneeuw. Het ontvangst was fantastisch, prima ontbijt, schitterende kamers en alles zag er zeer schoon uit.We zijn met de hele familie geweest met grote kinderen en een baby en daar voor was het ook prima voor elkaar

Zweden op z'n best !

Vince,
    8-6-2010

Bed & breakfast Färnas Hjärta? Zeg maar Bed & Breakfast + + ! Prachtige lokatie. Uitzicht op het meer. Idyllisch strandje met steiger, nagenoeg voor alleengebruik. De grote slaapkamers zijn stijlvol ingericht. Eigen douche en toilet. Heerlijke bedden. Goeie keuken om zelf je maaltijden te bereiden. Eigenaren Joyce en Marnix spannen zich maximaal in, zodat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Voor de kinderen een speeltuin met diverse speel-toestellen. De Zweedse natuur direct om de hoek en Färnas Hjärta in Skinnskatteberg als uitvalsbasis kan een avontuur in Zweden alleen maar een succes worden. Wij komen er zeker terug. Joyce en Marnix bedankt.

Geweldige Noord Europa ervaring

a.bossers,
    3-6-2010

Na vele jaren reizen wereldwijd was dit de eerste keer in Scandinavië. Het is door de zeer gastvrije ontvangst en verzorging een bijzondere, weliswaar korte, laatste reiservaring geworden. Bedankt.

Skinnskatteberg scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews