Camping Silvköparens

Laatste review

Viel tegen

Eline,
3-9-2014

De 8 in de Anwb camping gids en de 9 op zoover, bleek wat ons betreft toch veel te hoog gewaardeerd. OK, de keuken is netjes met zelfs een vaatwasser voor je camping-afwasje. Het sanitair is daarentegen sterk verouderd en niet erg schoon. De plek was niet erg groot. Het meer is klein met een matig onderhouden strandje er bij. Er lag een vieze luier en de resten van kampvuurtjes op de stenen. Het speeltuintje voor de kinderen ligt direct achter het huisje waar het chemisch toilet geleegd moet worden. Niet erg fris. Daarbij ligt de camping aan de doorgaande weg en een spoorlijn. Dit was dan ook nog de duurste camping van de vakantie! We hebben in Zweden heel wat betere campings gehad!

2 reviews over Camping Silvköparens in het Nederlands

Viel tegen

Eline
3-9-2014

Zeer leuke camping!

R. Hey
5-9-2009

Op de camping is veel te doen: midgetgolfen, kanoën etc. Ook is fietsen in de omgeving mogelijk. De camping ligt in een rustige omgeving op enkele kilometers van de plaats Sala. De camping is gelegen aan een meer, waar ook mogelijkheden zijn om te zwemmen. De mensen bij de receptie waren zeer klantvriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Silvköparens in Sala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Silvköparens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.