Vakantiehuis Ekengard

Vakantiehuis Ekengard
9,7

10 tips over Vakantiehuis Ekengard

Kim, 15-3-2015
Met de trein naar Stockholm!
Renate Renders, 21-12-2014

- dagje Stockholm

- stadje orebro bezoeken en een bezoekje brengen aan het slot en Wadkoping.

- een avondje vertoeven in de hottub

- boswandeling maken

- vissen

Renate Renders, 21-12-2014

- Stockholm met de trein

- orebro (bezoekje brengen aan het slot en Wadkoping)

- baddtunna bij de accommodatie

- boswandeling maken bij de accommodatie

- vissen bij de accommodatie

We hebben een aantal aanbieders voor Ekengard voor je op een rij gezet:

BernadetteTeunissen, 23-4-2014
Bekijk de rotstekeningen in Haljesta. Rijd richting Stockholm, neem afslag Munktorp.
Rick Nieters, 19-1-2014
Het meer bij Sundänge, het stadscafé in Arboga (net alsof je een Zweedse woonkamer binnenloopt), een bezoekje aan Stockholm (5 kwartier met de trein) en de natuur rondom Ekengard.
Fam Aberson, 11-6-2013
Vallby (openluchtmuseum, kleine winkeltjes en wat dieren voor de kleintjes), Stromsholm (o.a. Kasteel en veel voor paardenliefhebbers), Orebro (gezellige winkels of bij minder weer een leuk speelparadijs voor de kinderen) of gewoon heerlijk op je veranda blijven zitten en genieten van de stilte!

Monique Hones, 15-1-2013
De natuur in de omgeving is prachtig, voor ons was dat genoeg.
Eric, 7-10-2012
Laat de gordijnen s'avonds open zodat de hertjes in de morgen niet schrikken van het openen van de gordijnen.
F. Pluck, 31-8-2012

Dagje Stockholm stad

Dagje Skansen in Stockholm

Dagje rijden langs de meren en dan naar Nora om op het eiland te zwemmen.

Zweeds viergangen diner door Anita met hulp van Hans en de kinderen!

Oppies, 10-7-2012
Dagje Stockholm is een aanrader, een schitterende stad en met de trein vanaf Koping sta je binnen 1,5 uur in het centrum. Er is ook een openluchtmuseum in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Ekengard voor je op een rij gezet: