Köping

We hebben een aantal aanbieders voor Köping voor je op een rij gezet:

Reviews over Köping

• 10Rianne Philips-Vaartjes16-06-2015

Prachtige omgeving

De omgeving van Köping is zeker een bezoek waard. Prachtige bossen, meren en verlaten strandjes. Een paradijs voor kinderen die ervan houden op ontdekkingstocht te gaan. Een auto is wel noodzakelijk, de afstanden in Zweden zijn groot maar een autorit is er nooit saai of vervelend!

• 10Zorg voor natuur
    • 9Stranden

mei 2015

• 8Renate Renders21-12-2014

Mooi plaatsje!

We zijn alleen door koping gereden om de auto bij het station neer te zetten voor een dagje Stockholm. Sfeervol stadje!

• 10Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in december 2014

• 8Fam Aberson11-06-2013

Zeer zeker de moeite waard

Koping heeft alles wat je nodig hebt, grote winkels en voorzieningen. Wij kwamen er vooral voor onze boodschappen en waren erg blij met de grote hoeveelheid gluten- en lactosevrije producten voor betere prijzen dan in Nederland. Voor je verblijf zijn er in de directe omgeving prachtige plekjes te vinden middenin de natuur voor een grote dosis rust en stilte...voor ons is Zweden een fantastisch vakantieland. Je bent met de trein vanaf Koping binnen anderhalf uur in Stockholm, dus ook nog een goede verbinding. Zo krijg je de perfecte combinatie van natuur en cultuur...

mei 2013

• 10Monique Hones15-01-2013

Fantastische plek

De omgeving is prachtig, mooie natuur en veel sneeuw in januari, wij waren voor de rust gekomen en dat hebben we hier gevonden!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Eric07-10-2012

Mooie natuur en steden, veel ruimte

Köping is een rustige stad met alle noodzakelijke voorzieningen, station voor trein naar Stockholm, ziekenhuis, stadscentrum met diverse winkels en restaurants.

• 5Stranden

september 2012

• 7van den Broek16-09-2012

Leuke Stad

Koping is een leuk stadje waar voldoende te doen is

• 7Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 6Cultuur

januari 2012

• 0lottje17-04-2012

Thuis

Ik ben opgegroeid in Köping en mijn familie woont er nog steeds dus ik kom er jaarlijks. Köping ligt ongeveer 150 km van Stockholm vandaan, 40 km van Västerås, 60 km van Örebro en 50 km van Eskilstuna

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Mieke Michiels17-03-2012

Rustig Koping

In de winter is Koping een rustige plaats. Er zijn voldoende winkels en een aantal grote supermarkten met ruime openingstijden. In de winter kun je wel cultuur snuiven, maar er zijn geen echte wintersportactiviteiten (georganiseerd). Wel kun je heerlijk sleeen op een oude skihelling. Je kunt daar ook prachtig wandelen door het stadspark.

• 7Sfeer in stad

februari 2012

• 8wietze26-09-2010

leuk om een keer naar toe te gaan

Wij hebben een week in zuid zweden rondgereden, schitterende omgeving leuke plaatsjes wel veel kilometers maken om iets te zien. aanrader om de zweedse gebakken haring te eten, voor de shoppers, de alereerste ikea is er te vinden maar dit wijkt niet af van de nederlandse vestigingen dus verwacht er niet iets nieuws te zien.

• 8Sfeer in stad
    • 7Cultuur