Appartement Taby Gard

1 review over Appartement Taby Gard in het Nederlands

Heerlijke plek

Familie Van Leusen
11-5-2010

Veel ruimte en rust, mooie inrichting van het appartement, aardige eigenaren. De kinderen kunnen heerlijk rondstruinen en meehelpen met de schapen, kippen en paarden, terwijl de ouders genieten van de zon op de veranda. Paardrijden, visjes vangen, zwemmen, boswandeling, kampvuur maken, hout hakken, mooie tochten door de binnenlanden maken... Het is daar allemaal mogelijk. Kortom, onthaasten in de natuur en de kinderen worden vermaakt of ze vermaken zichzelf. Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Taby Gard in Arboga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Taby Gard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.