Sorteren

Waanzinnig mooi

Fam.Verboort
    7-9-2018

***Waanzinnig mooi***

Onze eerste kennismaking met zweden is ons zeer goed bevallen vooral de ontmoeting met de supervriendelijke en zeer behulpzame eigenaren Anita en Hans

ze hebben ons alle tips en bezienswaardigheden in de omgeving laten beleven en ons goed van informatie voorzien,zelfs de treintickets naar Stockholm hebben ze voor ons geregeld .Ook de bananentaart was geweldig

hun vakantiehuis is van alle gemakken voorzien en de kids en wij voelden ons hier thuis,de rust en de ruimte en de natuur zijn onbetaalbaar en de locatie is zeer centraal om op ontdekking te gaan. Ekingard was als thuiskomen hartstikke bedankt voor deze mooie ervaring.

Beleef het prachtige Zweden!

Familie Philips
    24-8-2018

Wat hebben wij hier weer een heerlijke vakantie gehad. Drie jaar geleden zijn wij hier ook al eens geweest, ook toen zo ontzettend genoten. Logisch dat we nog eens gingen (én hopelijk gaan)! De gastvrijheid, de ruimte, de natuur, de prachtige tuin waar onze 3 jongens zich helemaal konden uitleven met al het speelgoed en speelmogelijkheden...; echt vakantie! We hebben zelfs vlakbij elanden gespot. Wil je Zweden echt beleven? Twijfel niet en ga!

Fantastisch!

Leen & Frederic
    30-7-2018

We verbleven hier in juli met onze drie kinderen. Hans en Anita heetten ons hartelijk welkom (met taart!) en hebben ons uitstekende insider tips gegeven voor activiteiten in de omgeving. Zo vertelden we ons waar we elanden konden spotten, waar we konden gaan zwemmen zoals de Zweden, enz. Op het domein is al het mogelijke voorzien voor de kinderen om te spelen (trampolines, pingpong, darts, volleybal, basketring, noem maar op), en die hebben dan ook de tijd van hun leven gehad. Je zit er helemaal in de rust en stilte van de Zweedse natuur, maar toch hoef je niet ver te rijden voor inkopen. Jammer genoeg hadden we wat persoonlijke tegenslag die week (die niks te maken heeft met het verblijf), en Anita was zo lief om nogmaals een taart te bakken voor onderweg. Kortom, een meer dan geslaagd verblijf in Ekengard, echt een aanrader! Hans en Anita, nogmaals bedankt voor de hartelijke ontvangst en de goede zorgen!

Super

Anita
    17-7-2018

Wij hebben hier een heerlijke week gehad! Ontvangst was zeer vriendelijk en de eigenaren hebben ons enorm veel tips en informatie over de omgeving gegeven, wij hebben dan ook zeer veel ondernomen en gezien om dan telkens weer terug te komen in dit heerlijke onderkomen waar het je aan niets ontbreekt en je helemaal tot rust komt met een prachtig uitzicht.

Hier komen we zeker terug!

Fam. Verheiden
    25-10-2017

Op onze reis door Zweden zijn we te gast geweest op Ekengård. Gast in de werkelijke zin van het woord. Het was een geweldige ervaring bij de enthousiaste eigenaren Anita en Hans. Na de warme ontvangst stond er in het sfeervolle en gezellige huisje Norrgård ook nog een heerlijke, zelfgebakken bananakladdkaka (Zweedse bananen chocoladetaart) voor ons klaar.

Er lag al veel nuttige informatie over de omgeving voor ons klaar en we konden altijd met onze vragen bij Anita en Hans terecht.

Het is een mooie, rustige locatie lekker in de natuur en een goed uitgangspunt om o.a. de stad Stockholm of de gezellige studentenstad Uppsala te bezoeken.

En ook zo leuk, Anita en Hans weten je precies de plekken te wijzen waar je op bepaalde tijden de elanden kunt spotten. En ja, bij ons was dat altijd raak.

Kortom, in 2018 komen we terug!