Sorteren

Reviews over Nora

uitstekende ervaring

Ivonne en Rob
    28-1-2013

Het was ons eerste bezoek aan Zweden. Ontvangst zeer gastvrij. Prachtige ligging aan het meer van Nora. Verenigingscamping waar ook gasten zeer welkom zijn. Primitieve maar gezellige sauna, met hout gestookt warm water. Sanitair keurig verzorgd door de verenigingsleden. In 2012 niet getroffen met het weer, maar we gaan zeker weer een keer.

Heerlijke plek

van Gemerden
    23-1-2012

Heel gastvrij, direct aan zwemwater met een heerlijke sauna, kindvriendelijk

nöjda besökare

kjell
    29-3-2011

hyrde för första gången en av de nya stugorna under 10 dagar 2010.

där trivdes vi verkligen och kan rekommendera campingen till alla som älskar naturismen

sol bad och ett mycket bra boende

gunvor och kjell

Fantastische naturisten camping!!

Douwe Smit
    1-1-2011

Een geweldig mooie familiecamping! Een betere naturistencamping hebben wij in Zweden niet gevonden. Het interessante plaatsje Nora ligt op loopafstand van de camping. We gaan er zeker weer naar toe.

Nora scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews