Camping Norrfällsvikens

2 reviews over Camping Norrfällsvikens in het Nederlands

Bosrijk

E Rog
31-7-2015

Bosrijk met voldoende wandelmogelijkheden met de honden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Super

Spierings
14-9-2010

Norrfällsvikens camping in Mjällom is een super mooie camping. Er zijn mooie camping plaatsen aan de kust maar ook plaatsen die wat meer in de bossen liggen. Alles is vrij nieuw aangelegd en super goed onderhouden. Ook de omgeving (Hoge kust) is zeer de moeite waard. Bij de toegang tot het park liggen enkele mooie huisjes. Hier is ook een vis restaurant gevestigd.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norrfällsvikens in Mjällom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norrfällsvikens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.