Erikslund

Super

Fam. van de Peerle,
    1-9-2015

Top Camping

Wij hebben het prima naar ons zin gehad op deze ruime camping het Borgsjomeer is een prachtig uitgangspunt om te vissen zwemmen of gewoon van te genieten

in de directe omgeving zijn diverse bezienswaardigheden te bezichtigen zoals de St Olafs KALA. ook voor geocaching zijn er mogelijkheden zat. wat elke keer weer een leuke bezigheid is met de kinderen.

voor mountainbikers zijn er redelijk wat mogelijkheden om je uit te leven en is er veel natuur om van te genieten.

Helaas hebben wij onze vakantie moeten afbreken door een valpartij en een sleutelbeenbreuk.

Wij zijn erg goed geholpen door de eigenaren van de camping.zij hebben mij ondermeer geholpen met vertalen en zijn zonder verder na te denken gewoon direct met ons in de auto gestapt naar het ziekenhuis

Voor ons was dit echt super iemand die de weg weet en de taal spreekt

al met al een top locatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Träporten i Borgsjö

Sandra K.,
    30-11-2011

Een simpele, maar leuk camping in het midden van Zweden. De camping ligt aan het Borgsjö-meer, over welke je een mooi uitzicht hebt. Van de wat drukkere weg die aan de andere kant van de camping ligt, heb je eigenlijk geen last. Het sanitair was ietwat gedateerd, maar erg schoon, evenals het afwashok. In het restaurant, behorend bij de camping, is een uitgebreid menu te vinden, welke ook op de site terug te vinden is. Voor wie niet met eigen kampeermiddelen komt, zijn er ook huisjes te huur en zijn er zelfs een paar hotelkamers.

Gelegenheid tot boodschappen doen, is ongeveer tien kilometer beide kanten op. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen, als zijn de meeste dingen veelal in het hoogseizoen geopend. Ook zijn er diverse wandelroutes.

Voor wie het niet erg vind een eindje te rijden en wie houd van rust en het ondernemen van verschillende dingen, is dit een ideale camping. Het is ook een prima camping om

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Fijne camping, leuke Nederlandse eigenaren

Groen,
    6-8-2011

Leuke omgeving, heel ruime plaatsen, middels "rondje Zweden" ook een gevarieerde route

Gereisd met partner in juli 2011

Midden Zweden erg rustige omgeving

Walter,
    12-7-2009

De camping ligt aan een grote doorgaande route waardoor deze goed bereikbaar is, van het verkeer heb je geen last want het is een erg rustig gebied. Nadeel, de grotere plaatsen op ruime afstand. De Nederlandse familie die de camping runt heeft het erg druk met het (weg)restaurant, je kunt er goed eten. Op de camping was het erg rustig, enkele van de ruime Stuga`s waren verhuurt. In de omgeving zijn diverse plaatsen waar het goed wandelen is, je komt er ook niemand tegen. Wel zijn er erg veel muggen, goed insmeren en doorlopen dan heb je er niet al te veel last van. De camping is geschikt voor een kort verblijf, de omgeving heeft te weinig te bieden.

Gereisd met partner in juni 2009
Erikslund scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews