Camping Bergafjärdens

1 review over Camping Bergafjärdens in het Nederlands

Bergafjardens supergoed.

anne
29-5-2011

Camping Bergafjardens in Bergafjarden is van klasse en de natuur is er echt wonderschoon. Ook de camping was erg goed in orde en heeft ons prima voldaan. Mooi stukje is Bergafjarden in Zweden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bergafjärdens in Bergafjärden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bergafjärdens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.