Sorteren

vakanties Västernorrlands

Reviews over accommodaties in Västernorrlands

Camping zonder poespas, gewoon wat er moet zijn.

AkitaFan4Ever
    7-9-2018

Als je van rustig houdt, van natuur en van vriendelijke mensen, ben je hier op een goed adres. Camping zonder poespas, gewoon wat er moet zijn, fijne douches en internet, broodjesservice en ook op bestelling Hollandse frites en frikadellen (speciaal) en kroket. Voor de kids speelgelegenheid, en zelfs voor de honden een afgeschermd speeltuin. In het meer kun je zwemmen, vissen en varen. Hier kun je best je vakantie samen of met je gezin doorbrengen.

Camping met WiFi en douches inbegrepen bij prijs!

Verbruggen
    14-8-2018

Ons gezin heeft het heerlijk gehad op camping Jannesland in Stöde. Fijn dat we gewoon Nederlands konden praten, super gastvrij ontvangen door Hetty en Jeroen.

Ideaal gelegen camping vlakbij Sundsvall en de Hoge Kusten voor uitstapjes. Maar meestal gewoon lekker op de camping gebleven, misschien sober maar daar houden wij wel van en er is genoeg speelgelegenheid voor de kinderen, naast zwemmen in het meer. In de keuken zijn spelletjes en boekjes voor ze. Tip: laat je Nederlandse Donald Ducks hier achter als ze uitgelezen zijn. Voor ons waren er ook boeken die we weer inruilde met onze gelezen boeken. En dan natuurlijk ideaal dat je hier echte Nederlandse patat met frikandel en kroket kunt bestellen. Er zijn hier ook stuga's te huur.

Heerlijk rustig en mooi gelegen camping aan meer

Gertrud van der Lee
    10-8-2018

Deze camping is de ideale plaats voor rustzoekers. De staanplaatsen zijn ruim en goed verzorgd. Er is een 400 meter lange oever aan het meer en is ideaal voor vissers. De eigenaren zijn gastvrij en helpen je graag. Voor kinderen is er speelgelegenheid. En zelfs voor honden is er een afgesloten hondenspeelplaats. Ideaal dat warme douches en Wi-Fi bij prijs zijn inbegrepen. Fijn dat deze camping het hele jaar geopend is. In de winter komen er veel husky's om te trainen in de sneeuw. Tip: blijf de 305 volgen. Onverharde weg maar is prima te rijden, zoals zoveel wegen in Zweden.

prima camping

Peter
    14-5-2016

wij hadden deze camping als basis uitgekozen om de hoga kusten te ontdekken.

Zeker geen spijt van prima camping met een heerlijk zwembad er naast waar je gratis gebruik van kon maken.

Voorzieningen sanitair en keuken waren prima in orde.

Ook de hoga kusten zijn zeker een aanrader.

Super

Fam. van de Peerle
    1-9-2015

Top Camping

Wij hebben het prima naar ons zin gehad op deze ruime camping het Borgsjomeer is een prachtig uitgangspunt om te vissen zwemmen of gewoon van te genieten

in de directe omgeving zijn diverse bezienswaardigheden te bezichtigen zoals de St Olafs KALA. ook voor geocaching zijn er mogelijkheden zat. wat elke keer weer een leuke bezigheid is met de kinderen.

voor mountainbikers zijn er redelijk wat mogelijkheden om je uit te leven en is er veel natuur om van te genieten.

Helaas hebben wij onze vakantie moeten afbreken door een valpartij en een sleutelbeenbreuk.

Wij zijn erg goed geholpen door de eigenaren van de camping.zij hebben mij ondermeer geholpen met vertalen en zijn zonder verder na te denken gewoon direct met ons in de auto gestapt naar het ziekenhuis

Voor ons was dit echt super iemand die de weg weet en de taal spreekt

al met al een top locatie