Sorteren

Super

Fam. van de Peerle
    1-9-2015

Top Camping

Wij hebben het prima naar ons zin gehad op deze ruime camping het Borgsjomeer is een prachtig uitgangspunt om te vissen zwemmen of gewoon van te genieten

in de directe omgeving zijn diverse bezienswaardigheden te bezichtigen zoals de St Olafs KALA. ook voor geocaching zijn er mogelijkheden zat. wat elke keer weer een leuke bezigheid is met de kinderen.

voor mountainbikers zijn er redelijk wat mogelijkheden om je uit te leven en is er veel natuur om van te genieten.

Helaas hebben wij onze vakantie moeten afbreken door een valpartij en een sleutelbeenbreuk.

Wij zijn erg goed geholpen door de eigenaren van de camping.zij hebben mij ondermeer geholpen met vertalen en zijn zonder verder na te denken gewoon direct met ons in de auto gestapt naar het ziekenhuis

Voor ons was dit echt super iemand die de weg weet en de taal spreekt

al met al een top locatie

Västernorrlands scoort een 8,6 uit 10, op basis van 9 reviews