Hotel Scandic Plaza Umea

Hotel Scandic Plaza Umea

Weer vandaag-7°

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Plaza Umea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Scandic Plaza Umea in het Nederlands

Heel fijn hotel

Karen
31-7-2011

Een paar dagen verbleven in dit hotel en naar alle tevredenheid. Fijne, ruime kamers, met zitje en bureau, en prima badkamer met ligbad. De gordijnen zijn verduisterend, wat wel prettig is in juni. Vliegveld heel dichtbij. Maar het geweldigst was het ontbijt! Bij thuiskomst bleek dat ik de voeding van mijn laptop in een stopcontact onder het bureau had laten zitten. Na een telefoontje met de huishouding kreeg ik het ding gratis thuisgestuurd (in Zweden) met een alleraardigst persoonlijk briefje erbij. Wat een service!

Gereisd Zakelijk in juni 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Plaza Umea in Umea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Plaza Umea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.