Weer vandaag21°
3,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor First Camp Umea voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel First Camp Umea in het Nederlands

Hele grote ongezellige camping in het voorjaar

Spaan46
13-2-2012

Is een camping even buiten de stad. Je kunt lopend naar een winkelcentrum in de buitenwijk van Umea. De ontvangst was voor een grote internationale camping belabberd. De receptionist sprak buiten Zweeds geen andere taal. Liet ons rustig staan toen de telefoon ging, dat was blijkbaar belangrijker of was hij bang voor zijn talekennis. Het zijn grote kale vlaktes waar de caravans staan. Er is wel een aardige kinderspeelplaats en er zijn in het sanitair gebouw mooie gezins badkamers. Het sanitair was schoon en netjes. Met de auto ben je in 5 minuten in het centrum van Umea. Een studentenstad met oude en moderne gebouwen en grote bruggen over het brede water. Op loopafstand van de camping is ook nog een openlucht zwembad.

Gereisd Met partner in Sat Jun 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

jmeinen
9-8-2011

Camping direkt naast een in aanleg zijnde snelweg. Camping is in verval, zwembad ligt niet op het camping terrein en zit niet in het camping tarief inbegrepen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Camp Umea in Umea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Camp Umea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.