Hotel Comfort Winn

Hotel Comfort Winn

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Winn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Winn in het Nederlands

Hotel midden in de stad

JaapenLeane
3-7-2014

Het hotel is een heel modern hotel, mooie kamer met mooi uitzicht op het centrum van Umea. Gezellige winkelstraat. We hadden duidelijk een kamer die geschikt was voor mindervalide mensen (verhoogd toilet, steunen, alarm). Het ontbijt was Zweeds gewoon goed. Het parkeren moet gebeuren in een parkeergarage in de buurt. Nanna. De receptionist legt je goed uit hoe je moet rijden. Teruglopen is gewoon de straat oversteken bij de uitgang centrum. Let wel op je kan alleen met creditcard of munten betalen. We zijn maar 1 nacht gebleven, omdat we op doorreis waren met een geregelde rondreis.

Gereisd Met partner in juni 2014

Goed hotel voor redelijke prijs

Erwin
7-7-2009

Hotel is 'standaard' te noemen. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Het onbijtbuffet is zeer uitgebreid. Ligt midden in het centrum(pje). Wordt aangegeven dat dit het beste / gunstigste 4 sterren hotel in de stad is.

Gereisd Zakelijk in juli 2006

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Winn in Umea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Winn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.