Reviews over Skelleftea

Grote camping

Heidi
    30-1-2013

Op deze hele grote camping krijg je een plaats aangewezen met een naam en een nummer. Het is lastig zoeken waar je moet staan omdat de nummers meerdere keren voorkomen. De plaatsen zijn ruim, en er zijn meerdere sanitair gebouwen. Door de grootte erg onpersoonlijk, en daardoor wordt het sanitair (wat regelmatig schoongemaakt wordt) door de gasten vaak erg vies achtergelaten. Personeel is vriendelijk maar heeft het duidelijk erg druk. Prima om hier onderweg 1 nacht te stoppen, zou hier echter niet graag lang blijven.

een goed!! maar redelijk duur hotel

rene
    12-10-2008

het hotel is goed. het eten is goed kamers zijn goed en schoon! en het balie personeel is hulpvaardig en netjes.

Skelleftea scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews