Géén boekingskosten

Doro Camping Lapland

ZwedenVästerbottensDorotea

We hebben de beste aanbieders voor Camping Doro Camping Lapland voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 31 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 31 reviews
  • 8.8Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Doro Camping Lapland

• 8Akkerman08-09-2018

Genoten!

Prima camping en trekkershutten. We hebben genoten van de schietlessen en de persoonlijke instructie en verhalen daarbij van Louis.

• 9AkitaFan4Ever07-09-2018

Camping zeker voor langer dan 1 nacht

Deze camping wordt veel bezocht door zgn "doorgangers", maar is zeker de moeite waard om er langer te verblijven. Wij hadden in ieder geval ons plan omgegooid en zijn er bijna een hele week gebleven ipv een nacht. Leuk stel dat de camping beheert, en ook kun je er een hapje eten. In het meer wordt gezwommen en er ligt een bootje waar je mee mag varen. Douches zijn inbegrepen ook internet, dat is wel fijn.

• 9Ladylee21-07-2018

Prima camping! Voor herhaling vatbaar!

Ideaal gelegen camping aan de E45. Fijn voor een nacht maar zeer zeker voor meerdere nachten, want is ideaal uitgangspunt voor leuke uitstapjes in de buurt. Camping zelf regelt ook diverse wildsafari's, dus vervelen is geen optie. Verder is de camping heerlijk rustig, dus je wordt helemaal zen met de natuur. Camping heeft een natuurvijver waar je in kunt zwemmen en er ligt een kano die men kan gebruiken. Sanitair is niet echt modern, maar zoiets is wel te verwachten. Pré is dat alles keurig netjes is. Fijn dat de douches inbegrepen zijn en er een goed werkende WiFi is. Geen zin om te koken? Ikke bijvoorbeeld.. Dan kun je er ook even heerlijk eten voor een schappelijke prijs , en ben je op tijd dan is er nog plaats op de veranda.

• 10Inge18-02-2018

Onvergetelijk verblijf!

Een heerlijk lang weekend hier verbleven. Wat was het geweldig, we hebben echt genoten. Het is een prachtige omgeving, gemakkelijk bereikbaar en we hebben superleuke activiteiten gedaan. De hondensledetocht was geweldig en ook de sneeuwscootersafari is onvergetelijk. Wij verbleven in een stuga, groot genoeg, lekker bed en voorzien van alles wat je nodig hebt tijdens je verblijf. Alles was verder super geregeld, transfers van en naar het vliegveld, naar de activiteiten en het eten! Kortom wij hebben echt genoten, zeker weten dat wij nog eens terugkomen!

• 6jwvelde22-08-2016

Een typische trekkers Camping

Wellicht waren onze verwachtingen in eerste instantie aan de hoge kant. Na onze ervaring een typische trekkerscamping voor campers en caravans. Ik kreeg de indruk dat het restaurant (waar je trouwens goed kan eten en de spare ribs een aanrader zijn) meer prioriteit krijgt dan het camping gedeelte. Het sanitair is netjes alleen jammer van de handdoekjes (niet echt hygienisch). De omgeving is erg mooi, de eigenaar is ook graag bereidt je de goei kant op te wijzen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Erwin31-12-2015

Leuke camping, nederlandstalig

Leuke camping. jong Nederlands stel runt de camping en straalt gewoon plezier uit. Mogelijkheden tot het huren van een Tipi met kampvuurcircel in het midden. Heel leuk.

Vriendelijke mensen, restaurantje met lekker en betaalbaar eten.

• 9Rudy Post28-08-2015

Super!

Tessa en Louis, dankjewel voor een paar onvergetelijke dagen! Het kostte wat energie, vooral tijdens het berenspotten :-), maar dan zie je ook wat. Mooie nette, schone accommodaties en gastvrijheid is volgens ons door jullie uitgevonden. Oh ja, voor iedereen de hier naar toe gaat: proef eens de Elandburger die Louis voor je bereidt!

• 8heppie03-08-2015

Mooie stuga in de natuur

Wij hadden we een 2-persoonsstuga ”luxe” gehuurd voor 1 nacht Mooie inrichting fantastisch ligging erg rustig. Heerlijk gegeten in het restaurant tegen redelijke prijs Mooi gedaan Louis en Tessa

• 9ruudbruijntjes03-03-2015

Een geweldige wintervakantie

Zowel Tessa als Louis zijn zeer klantgericht, sociaal, vriendelijk en zeer flexibel. Heel veel is mogelijk. Onze groep (ouders, kinderen en kleinkinderen) heeft dan ook een heerlijke vakantie(winter)week gehad. De kennis van Tessa en Louis voor wat betreft de omgeving maakt het verblijf zeer leerzaam. Op ons verzoek hebben beiden een voor onze groep op maat gemaakt programma verzorgd, waarbij al onze wensen aan bod zijn gekomen. Daar waar wij nog om aanpassingen vroegen, werd dit (als het mogelijk was) geregeld. In het intieme heel gezellige campingrestaurant werden eenvoudige maar heerlijke maaltijden geserveerd. Hierbij werd ook heel goed rekening gehouden met de kleinkinderen. Voor hen was er ook altijd iets lekkers. Voor de kinderen is er op de camping voldoende te doen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam Pleijsier03-10-2014

Heerlijke vakantie

We hebben genoten van de rust en prachtige natuur. De campingbeheerders gezellige mee denkende mensen met hele leuke ideeën. Genoten van de wildernistocht, met op aanraden en reservering van Tessa een overnachting op de helft van de route. Vermoeiend van eindeloze prachtige routes op de camping komen, en je dan heerlijk laten verwennen in het restaurant met spare ribs of elandburger en daarna ijs en dan nog even onder het genot van een kopje koffie je belevenis aan Louis en Tessa vertellen. Zelfs op 86 jarige leeftijd is een safari tocht met Louis nog een geweldige belevenis. Als we gezond blijven hopen we volgend jaar weer op de camping te vertoeven voor een flink aantal dagen.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar