Camping Lufta

1 review over Camping Lufta in het Nederlands

Mooie camping, aanrader

Klaas,
3-9-2017

Ruime camping, vriendelijke eigenaren en mooie plekken (niet echt vlak trouwens). Wij waren in het na-seizoen, dus het was erg rustig. WIFI deed het even niet. Goed sanitair, ruim, schoon. Grote keuken - voor de tent-campeerders erg handig.

Het zwembad was net dicht, zag er wel heel mooi uit.

Wij zijn niet in het restaurant geweest, schijnt wel erg goed te zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lufta in Anäset, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lufta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.