Chalet
8,2

1 review over Chalet Gammelbyn in het Nederlands

Hier ben ik verliefd op Zweden geworden.

Roelof de Boer
31-8-2009

Ruim opgezet vakantieparkje met 22 stuga's, houten huisjes met elk een veranda. Ideaal voor wie van rust, ruimte en natuur houdt. Het woord luxe is hier onbekend; de douches zijn veel te klein en onhandig, er is veel achterstallig onderhoud, maar het is er zo ontzettend mooi en knus; je woont midden in een prachtig natuurgebied Wij zaten hier 2 weken met 4 kids tussen de 4 en 9 jaar; ook al was het klein en smoezelig, we vonden het hier veel prettiger als in het luxe huis elders de week erna. Het is eigenlijk kamperen in een blokhut, een goedkoop plekje zonder poespas maar met een zeer ontspannen sfeer. Je kunt frambozen en bessen plukken naast je blokhut. De nieuwe duitse beheerder is een rustige aimabele man die alle tijd voor je neemt en je graag iets vertelt over de omgeving en de mooiste plekjes. Je huurt er voor 20 euro een kano voor 24 uur. Gratis eenvoudige sauna. Veel wandelmogelijkheden o.a. op nabijgelegen skipiste.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Chalet info

• AdresSkelleftea Kommun
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Gammelbyn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Gammelbyn in Vitsand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Gammelbyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.