Chalet
8,2

1 review over Chalet Gammelbyn in het Nederlands

2008

Goed voor een avontuurlijke vakantie

Verschuren
4-8-2008

Zijn er geweest met een tweeling van 5! Super. Woningen zijn oud, maar prima onderhouden. Omgeving is super; 5km van dorpje, midden in de bossen; 8 min. van groot meer. Verder: veel rust en zeer aardige plekken in de omgeving (meertjes om te zwemmen, kampvuur, rivieren) Douche in huisje is klein; net als de vide (ga er van uit dat je je hoofd stoot) Wij hebben het in ieder geval super gehad. Aardige eigenaren, parkje ruim opgezet, goed uitzicht. Dit is Zweden op z'n best; echt een aanrader. Verwacht geen luxe in het huisje; het is wat oud, maar prima bijgehouden!

Gereisd Familie in juli 2008

Chalet info

• AdresSkelleftea Kommun
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Gammelbyn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Gammelbyn in Vitsand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Gammelbyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.