Chalet
8,2

3 reviews over Chalet Gammelbyn in het Nederlands

Heerlijke rustige omgeving

28-7-2009

de omgeving is hier heerlijk!!! wat een rust! na een paar keer naar zuid frankrijk te zijn geweest was het eerst even wennen. het huisje was mooi, alleen de douche was verschrikkelijk! geen ruimte om je fatsoenlijk te kunnen wassen en je hebt de hele tijd het douchegordijn tegen je lichaam aan geplakt zitten! we hebben de hele week in de openbare douches gedouched.ook hadden we alleen stapelbedden, wij hebben de matrassen op de grond gelegd. het park is mooi opgezet, als je op je veranda zit, kun je de anderen niet zien. het enige wat je hier hoort zijn de vogeltjes. het is vlak bij een meer waar je heerlijk kan zwemmen en kanoen! ook zijn er voldoende wandelroutes aanwezig alleen zijn deze heel makkelijk te bewandelen. zeker een aanrader trouwens is de eland safari, vraag hierna bij de eigenaren. wij waren met zijn tweeen mee. dit kostte ons ongeveer 70 euro daarvoor rij je 3,5 uur rond op zoek naar elanden! wij vonden dit geweldig! de mensen daar zijn altijd vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met partner in juli 2009

heerlijk rustig

alegeer
15-6-2009

wij komen hier al 35 jaar, zowel winter als zomer, per jaar 1 tot 2 keer voor een paar dagen. huisjes zijn oud, inrichting is verouderd, tv. met 2 kanalen, sinds een paar jaar een douche van 40X40 cm. desalniettemin, een heerlijke vakantieplek, rustig, volop natuur, elanden op het terrein, fantastische omgeving, wat wil een mens meer en dan vooral voor deze prijzen, zien of dat zo blijft nu het geheel is verkocht aan een Duitse rekreatie onderneming. zijn net 3 weken thuis en gaan komende week opnieuw voor een week naar dit natuur paradijs.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goede locatie, verouderde inrichting

alegeer
14-1-2009

We komen hier al vanaf 1974. bijna ieder jaar voor een paar dagen. In 35 jaar is de inrichting zo goed als niet gewijzigd, behalve een kleine doucheruimte en een tv met 2 zenders. Blijft een perfecte locatie, veel rust en vrijheid, bij een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Gereisd Met partner in september 2008

Chalet info

• AdresSkelleftea Kommun
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Gammelbyn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Gammelbyn in Vitsand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Gammelbyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.