Chalet
8,2

5 reviews over Chalet Gammelbyn in het Nederlands

Hier ben ik verliefd op Zweden geworden.

Roelof de Boer
31-8-2009

Ruim opgezet vakantieparkje met 22 stuga's, houten huisjes met elk een veranda. Ideaal voor wie van rust, ruimte en natuur houdt. Het woord luxe is hier onbekend; de douches zijn veel te klein en onhandig, er is veel achterstallig onderhoud, maar het is er zo ontzettend mooi en knus; je woont midden in een prachtig natuurgebied Wij zaten hier 2 weken met 4 kids tussen de 4 en 9 jaar; ook al was het klein en smoezelig, we vonden het hier veel prettiger als in het luxe huis elders de week erna. Het is eigenlijk kamperen in een blokhut, een goedkoop plekje zonder poespas maar met een zeer ontspannen sfeer. Je kunt frambozen en bessen plukken naast je blokhut. De nieuwe duitse beheerder is een rustige aimabele man die alle tijd voor je neemt en je graag iets vertelt over de omgeving en de mooiste plekjes. Je huurt er voor 20 euro een kano voor 24 uur. Gratis eenvoudige sauna. Veel wandelmogelijkheden o.a. op nabijgelegen skipiste.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Heerlijke rustige omgeving

28-7-2009

de omgeving is hier heerlijk!!! wat een rust! na een paar keer naar zuid frankrijk te zijn geweest was het eerst even wennen. het huisje was mooi, alleen de douche was verschrikkelijk! geen ruimte om je fatsoenlijk te kunnen wassen en je hebt de hele tijd het douchegordijn tegen je lichaam aan geplakt zitten! we hebben de hele week in de openbare douches gedouched.ook hadden we alleen stapelbedden, wij hebben de matrassen op de grond gelegd. het park is mooi opgezet, als je op je veranda zit, kun je de anderen niet zien. het enige wat je hier hoort zijn de vogeltjes. het is vlak bij een meer waar je heerlijk kan zwemmen en kanoen! ook zijn er voldoende wandelroutes aanwezig alleen zijn deze heel makkelijk te bewandelen. zeker een aanrader trouwens is de eland safari, vraag hierna bij de eigenaren. wij waren met zijn tweeen mee. dit kostte ons ongeveer 70 euro daarvoor rij je 3,5 uur rond op zoek naar elanden! wij vonden dit geweldig! de mensen daar zijn altijd vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met partner in juli 2009

heerlijk rustig

alegeer
15-6-2009

wij komen hier al 35 jaar, zowel winter als zomer, per jaar 1 tot 2 keer voor een paar dagen. huisjes zijn oud, inrichting is verouderd, tv. met 2 kanalen, sinds een paar jaar een douche van 40X40 cm. desalniettemin, een heerlijke vakantieplek, rustig, volop natuur, elanden op het terrein, fantastische omgeving, wat wil een mens meer en dan vooral voor deze prijzen, zien of dat zo blijft nu het geheel is verkocht aan een Duitse rekreatie onderneming. zijn net 3 weken thuis en gaan komende week opnieuw voor een week naar dit natuur paradijs.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goede locatie, verouderde inrichting

alegeer
14-1-2009

We komen hier al vanaf 1974. bijna ieder jaar voor een paar dagen. In 35 jaar is de inrichting zo goed als niet gewijzigd, behalve een kleine doucheruimte en een tv met 2 zenders. Blijft een perfecte locatie, veel rust en vrijheid, bij een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Gereisd Met partner in september 2008
2008

Goed voor een avontuurlijke vakantie

Verschuren
4-8-2008

Zijn er geweest met een tweeling van 5! Super. Woningen zijn oud, maar prima onderhouden. Omgeving is super; 5km van dorpje, midden in de bossen; 8 min. van groot meer. Verder: veel rust en zeer aardige plekken in de omgeving (meertjes om te zwemmen, kampvuur, rivieren) Douche in huisje is klein; net als de vide (ga er van uit dat je je hoofd stoot) Wij hebben het in ieder geval super gehad. Aardige eigenaren, parkje ruim opgezet, goed uitzicht. Dit is Zweden op z'n best; echt een aanrader. Verwacht geen luxe in het huisje; het is wat oud, maar prima bijgehouden!

Gereisd Familie in juli 2008

Chalet info

• AdresSkelleftea Kommun
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Gammelbyn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Gammelbyn in Vitsand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Gammelbyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.