Reviews over Uddeholm

We hebben weer genoten!

ida_vanalles,
    26-1-2012

Eind augustus gingen we voor de tweede keer naar dit hotel en het was weer geweldig! We hadden deze keer de dubbele familiekamer die net helemaal was opgeknapt. Het wordt er steeds mooier.

We hebben onder leiding van Erik veel activiteiten gedaan, mountainbiken, kanovaren etc, de kinderen hebben genoten en wij natuurlijk ook. We gaan zeker nog een keer.

net hotel met aardige eigenaars

dordtboy,
    25-4-2011

Diverse malen in dit hotel verbleven, altijd prima naar mijn zin gehad.

Het eten kan iets beter zeker de keuze qua ontbijt en kwaliteit van de diner.

Maar de eigenaars doen hun stinkende best om de gasten naar hun zin te maken.

Prachtige omgeving, gastvrije eigenaren

Patrick Zweerman,
    6-8-2010

Tip: beversafari, fietsen in de omgeving, met het trolleytreintje over het oude spoor.

Prima ontbijt!

Wat een service!

A.K. Van Der Sloot,
    14-9-2009

De kamers waren eenvoudig, maar schoon. Ontbijt was prima.

Eigenaren van het hotel waren erg vriendelijk en zeker niet te beroerd om je wegwijs te maken en/of tips te geven.

Een pluim!

Prachtig hotel!

Fam Oostenbrug,
    18-7-2009

In juli 2009 zijn wij in dit prachtige hotel geweest. Prachtig gelegen aan het Radameer. Zeer kindvriendelijk. Lekker eten. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!

Uddeholm scoort een 5,7 uit 10, op basis van 3 reviews