Hotel Torsby Sports & Activities

2 reviews over Hotel Torsby Sports & Activities in het Nederlands

Zakelijk

Schitterende plek voor het hele gezin

debby
5-1-2010

Prachtige omgeving rondom dit hotel. Zeer gemoedelijke sfeer, gastvrij en volop te organiseren activiteiten voor jong en oud

Wij hebben het enerlaatste weekend van maart een geweldig weekend in dit hotel doorgebracht. Het programma, door het hotel samengesteld, was super leuk, het eten was heerlijk, de kamers groot en schoon... Iedere avond na het eten in de hot tub... Kortom een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torsby Sports & Activities in Torsby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torsby Sports & Activities zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.