Camping Nya Skogsgården

13 reviews over Camping Nya Skogsgården in het Nederlands

Geweldig!

A. T. Kelder
6-8-2017

Geweldige ligging! Zeer vriendelijke eigenaren. Je mag een vuurtje stoken. Het sanitair is basic maar zeer schoon. Klein maar fijn, midden in de natuur aan een meer!

Mooi gelegen camping

Syfean
13-8-2016

Een echte natuurcamping. Mooi gelegen aan de rivier. Schoon eenvoudig sanitair. In vergelijking met andere Zweedse campings een beetje duur als je met 4 kinderen en 3 tenten reist. Je betaalt per persoon en per tent.

Knusse camping

Irene
29-7-2016

De camping is heel eenvoudig, maar misschien juist daarom wel zo leuk. De Duitse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Er zijn veel kampvuurplaatsen aanwezig op de camping en hout is voor 65 sek verkrijgbaar bij de eigenaren. Veel leuker is het echter om zelf hout te sprokkelen in de bossen. Wij verbleven in een van de twee stuga's. Officieel zijn deze 16 m2, maar de benedenruimte binnen is slechts zo'n 9 m2. Er staat een stapelbed en boven is er een vide waar matrassen liggen. Wij hebben ervoor gekozen een klein tentje op te zetten naast de stuga (geen extra kosten) waar de kinderen in sliepen.

Er is een kleine koelkast met vriesvakje aanwezig en er is een 2pits elektrisch kookplaatje. Verder is er een wasbak met koudwaterkraan.

Het sanitair op de camping is eenvoudig, maar voldoet en (veel belangrijker) het is schoon.

Prachtige camping!

Heleen
2-8-2014

We komen net terug van onze vakantie in Zweden en wat een traktatie was Nya Skogsgården! Prachtige ligging aan een meer ( zijtak van de rivier), je mag zelf je plekje zoeken tussen de bomen of op een meer open veld, op veel plakken een vuurplaats, gastvrije eigenaren.... Echt vakantie!

Het water was heerlijk om in te zwemmen, fijn voor de kinderen. Kano's kun je huren en dat is een aanrader. Heerlijke omgeving om te wandelen; je loopt zo het bos in.

Oké, het sanitair is erg eenvoudig en zou her en der wat verbeterd kunnen worden, maar dat stoort mij persoonlijk niet. Het is schoon en voldoet.

Dit is echt één van de mooiste campings die ik ken.

Prachtig gelegen camping

Aad
19-8-2013

Camping is prachtig gelegen langs de rivier. De camping is eenvoudig en erg rustig. het voortste gedeelte is een vlak terrein gelegen bij het sanitairgebouw. Het andere gedeelte (natuurcamping) ligt meer naar achteren. Daar vind je prachtige plekken in de natuur, met een mooi uitzicht over de rivier/omgeving.

Kampvuur is toegestaan en er zijn voldoende plaatsen hiervoor.

De (Duitse) eigenaren zijn super vriendelijk en doen alles om je het naar de zin te maken. Broodjes zijn ook verkrijgbaar op aanvraag.

Zwemmen in de rivier kan en kanos zijn ook te huur.

Verbeterpuntjes: sanitairgebouw is eenvoudig en mag beter. Douches liggen in de kelder van het hoofdgebouw. Zijn goed warm, maar ook daar mag het beter. Absoluut geen reden voor ons om er niet meer heen te gaan.

Een van de plaatsen voor afval ligt halverwege de camping en stinkt wel wat. Deze mag mijns inziens gewoon bij de ingang komen.

Verder absoluut leuke tijd hier gehad.

Super natuurcamping

Hartzuiker
24-10-2012

Een rustige natuurcamping met eenvoudig maar schoon sanitair en elektriciteit. Een herberg met uitstekende ontbijtsevice. Op de camping is het mogelijk een stuga of een appartementje te huren. Het terrein ligt in prachtige natuur aan een rivier en beschikt over een eigen bron. Zoals overal in Zweden zijn er met nat weer muggen, maar met een kampvuurtje (toegestaan op de camping) en wat muggenolie (verkrijgbaar op de camping) is er niets aan de hand.

Voor kinderen is er genoeg te doen (zwemmen, kanoeen, speeltuintje,kampvuur) Er is geen animatie team maar wat is er mis met de eigen fantasie. Wel is er de mogelijkheid tot oa een bever- of elandensafarie. De uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaren (nieuw) proberen duidelijk een eigen stempel op de camping te drukken.

prachtplek

Folmer
6-9-2012

Fantastische kleine camping zonder poespas maar met een stukje menselijkheid dat je niet vaak meer ziet. Aan het water, ruime ongenummerde plaatsen die je zelf mag kiezen.

Het sanitair is misschien niet zoals je op luxe campings gewend bent maar ruim voldoende en er wordt hard aan gewerkt. De nieuwe eigenaren werken hard om de enigszins achterstallige zaken op te knappen. Ze brengen je lachend en mat 1001 tips met kanos een stuk de rivier omhoog zodat je zelf lekker terug kan peddelen. Vuurtje stoken is geen probleem en vaak eindigt dat in een gezellige avond met andere kampeerders of met de eigenaren zelf.

een fantastishe camping!

fam. van dellen
28-8-2012

Wat een plek! Genoeg avontuur voor onze drie kinderen en wijzelf, zwemmen,kanoën, vissen, bosbessen en bramen zoeken voor jam te maken, en niet te vergeten elke dag een kampvuur! De eigenaren zijn ontzettend gastvrij en vriendelijk en je kan zelfs brood bestellen wat s ochtends warm opgehaald kan worden (en dat is lekker met de zelfgemaakte jam!)

De camping ligt aan het water direct in de natuur dus rust en ruimte vind je daar genoeg

We raden deze camping ten zeerste aan en voor ons, wij komen zeker terug!

Zweden op zijn puurst/

Fam. van Gerwen
12-8-2012

Zoals elk jaar vertrekken we, met onze vouwwagen, naar Zweden om weer nieuwe plekjes te ontdekken. Dit met ons gezin van 3 kinderen en een hond. We bespreken nooit iets van te voren om de maximale vrijheid te houden. We blijven ook gemiddeld 4 a 5 dagen staan voordat we weer verder trekken. Dat was bij deze camping geheel anders. We stonden uiteindelijk 9 dagen voordat we onze reis vervolgde. Het was een heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaren. Daarnaast genoeg kampvuurplekken (voor onze kinderen belangrijk :-) ) om je eigen vuurtje te stoken. De camping biedt eenvoudig sanitair welke prima voldoet. We komen namelijk niet voor het sanitair als we naar Zweden gaan maar voor de omgeving. Sanitair werd verder ook prima bijgehouden. Omgeving mooi en de camping prachtig. We gaan er volgend jaar weer naar terug om toch nog langer te blijven dan die 9 dagen. Het is de rust, toegankelijkheid, eenvoud en gezelligheid die we altijd al zochten. Zweden op zijn puurst !!!

prima camping en uitstekende natuurcamping

hans hartzuiker
27-7-2012

Rustige camping , die verdeeld is in drie delen. Een herberg met uitstekende ontbijtsevice, een campingplaats met eenvoudig maar schoon sanitair en elektriciteit . Voor de liefhebbers van rust is er een natuurcamping.Wel met elektriciteit maar voor het sanitair moet je iets langer lopen.Op de camping is het mogelijk een stuga of een appartementje te huren. Het terrein ligt in prachtige natuur aan een rivier en beschikt over een eigen bron. Zoals overal in Zweden zijn er met nat weer muggen, maar met een kampvuurtje (toegestaan op de camping) en wat muggenolie (verkrijgbaar op de camping) is er niets aan de hand.

Ik zou zeggen: ga zo door en tot volgend jaar

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nya Skogsgården in Torsby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nya Skogsgården zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.