Vakantiehuis Kyrkonas 4

Vakantiehuis Kyrkonas 4
8,8

4 reviews over Vakantiehuis Kyrkonas 4 in het Nederlands

Met oudere kinderen

mooi huis in prachtige omgeving!

henriette
21-8-2010

Dit is een zeer ruim huis met 4 slaapkamers. Prachtig uitzicht over het meer. Er is een royale tuin rondom en er zijn twee bootjes: roeiboot voor 6 pers. en watertrapboot voor 4 pers. Aan de overkant van het meer is een klein strandje.

Je kunt er alle nederlands tv zenders ontvangen (ideaal voor de kids).

Het huis is compleet met wasmachine, vaatwasser, senseo enz... Comfortabele bedden.

Een kleine supermarkt in het dorpje Vitsand (5 km)...eigenaar is nederlander. Torsby ligt 15 km daar vandaan en heeft veel meer winkels. We hebben verschillende Elanden gezien. Op de laatste dag zelf een moeder met twee kalfjes in het bos tegenover het huis.

Dit is een heerlijke bestemming als je van rust en ruimte houdt! De natuur is prachtig!

fantastische plek direct aan het meer

v.d.Hoorn
1-3-2009

We hebben een mooie vakantie gehad in dit

vakantiehuis , van alle gemakken voorzien.

De kinderen hebben het ook erg naar hun zin

gehad varen en spelen in het water.

mooie villa aan het meer

John
1-3-2009

Mooie ruime villa aan het meer,bij

het huis hoort een boot,in het meer

kun je vissen en zwemmen,

mooie plek aan het meer

amriet
28-2-2009

Dit vakantie huis ligt prachtig aan het meer, dichtbij

het ski gebied Hovfjallet, we zijn er een week geweest en hebben het erg naar ons zin gehad.

Het huis was ruim en van alle gemakken voorzien

ook konden we Nederlandse TV kijken en radio

luisteren.

In de tuin hadden herten en elanden gelopen.

In de zomer komen we weer terug , kunnen we varen,vissen en zwemmen in het meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kyrkonas 4 in Torsby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kyrkonas 4 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.