Camping 45

Kleine hotelsWeer vandaag8°-1°
Camping 45

2 reviews over Camping 45 in het Nederlands

Met jonge kinderen

Alles te bieden en erg gastvrij!

Manuela
10-8-2010

Wij hebben gebruik gemaakt van de faciliteiten en activiteiten van Camping 45. We hadden al een week bij Abbas Stugby geboekt (en betaald), anders hadden we zeker op deze camping verbleven. Vriendelijke eigenaren en wat een gastvrijheid! De camping ligt aan de E45 en is kleinschalig. Bevat stugby's en verhuurcaravans (gloednieuw). Midden op het terrein ligt een zwembad en een kinderspeelplaats. De douches en toiletten zijn niet nieuw maar functioneren prima. In de gezelschapsruimte is wifi-verbinding en kan volop gespeeld worden (pingpong- en voetbaltafel, spelletjes, tv etc.). Eigenaar Frank organiseert veel activiteiten met groot enthousiasme. De camping ligt aan het skigebied en een eland-rijk natuurpark, ca. 15 km van Torsby (wat een leuk winkeldorpje is). Er is een was/droogmachine aanwezig.

TIP: boek een natuurwandeling met een gids (ca. 2 uur)

fijne camping

nicole en andre
3-2-2009

een hele fijne gemoedelijke camping met heel vriendelijke eigenaren. de hutten zijn in prima staat en zeer ruim met alles erop en eraan. zijn hier nu drie keer geweest met veel plezier. ook makkelijk te vinden meteen aan de e 45.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 45 in Torsby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 45 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.