Reviews over Torsby

Drukke camping met mooi uitzicht op het Fryken.

n. veldhuizen,
    27-8-2018

Het is een vrij grote camping aan het Frykenmeer met veel seizoenplaatsen. Passanten kunnen vlakbij het meer staan of op een veld wat verder van het meer. Voor tenten is er een apart veld. Zoals meestal in Zweden is er een keuken met twee fornuizen, twee afwasplaatsen en droogkast bij het nieuwste servicegebouw. Douches en toiletten hebben elk hun eigen toegang met sleutel. Wat meer naar achteren staat een wat ouder servicegebouw waarin ook een verblijfsruimte. Er is een restaurant met een kleine kaart. In het receptiegedeelte is een en ander te koop en brood op bestelling. In het seizoen is er iedere week

life muziek op het terras. In het meer kun je fijn zwemmen en er is een midgetgolfbaan. De plaats Torsby is ongeveer 4 km van de camping en goed bereikbaar met de fiets over rustige weg langs het meer. Torsby heeft alle voorzieningen: Drie supermarkten, zwembad, ziekenhuis, vliegveld en een lange overdekte skitunnel, 3 musea etc.

Geweldige gastvrijheid.

Jan en Judith,
    20-8-2018

Wat n fantastische camping gerund door twee fantastische mensen. Nog nooit zo gastvrij ontvangen. Prachtige plaats aan n mooi meer. Heerlijke wandelingen in het nabij gelegen natuurreservaat. Kortom een absolute aanrader. Dank je wel Geert, Roos en Eva voor jullie dienstbaarheid en gastvrijheid waardoor wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad. 😘

Heerlijke camping

Arthur,
    10-8-2018

Heerlijke camping met erg vriendelijke eigenaren. Mooi meer om in te zwemmen, vissen en varen. Fijne dagen gehad op Knut's

Genieten

Van Der Stroom Coen,
    31-7-2018

Heerlijk plekje aan een bergmeer. Je kunt hier heerlijk ontspannen, maar ook veel activiteiten zijn hier mogelijk. De Nederlandse beheerders zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Hoogtepunt was toch wel de eland-safari.

Perfect

Anouk,
    29-7-2018

Helemaal top! Kamperen in alle ruimte en vrijheid. Een heerlijk meer. Keurig sanitair. Gemoedelijke sfeer. Gerund door een uitermate vriendelijk en behulpzaam echtpaar. Chapeau!

Torsby scoort een 7,9 uit 10, op basis van 17 reviews