Camping Sysslebacks Fiske

3 reviews over Camping Sysslebacks Fiske in het Nederlands

fantastisch

Fam v Willigenburg
24-2-2018

wij komen al diverse jaren in sysleback op de camping

een fantastische camping mooie plek goed sanitair en goed internet gratis

Je kan hele mooie tochten maken schitterende omgeving

Oude reviews (archief)

Fantastische camping!

Marit
19-9-2014

Wij zijn inmiddels al 4 keer naar deze camping geweest (5 nachten per keer max) en komen er steeds weer terug.

Mooi gelegen camping met net sanitair, we vinden het als tentkampeerders ook erg fijn dat we gebruik kunnen maken van keukenfaciliteiten, zeker als het weer niet al te best is.

Een werkelijk prachtige omgeving, we raken er maar niet uitgekeken.

Wandelen bij het prachtige(!) Lettenmeer, kano-en op de Klaralven, een ijsje eten bij de Glasfabrik in Syssleback, wandelen naar de ' top' van het Granberget. 's Morgens vroeg met de auto de bossen in op zoek naar elanden!

We zagen zelfs1 maal vanaf de camping een Eland-moeder met haar kalf de rivier de Klaralven oversteken.

Prachtige Camping

Cappelle Martin
26-11-2008

Camping bezocht in 2000 met 2 kinderen (7 en 8 jaar). Gelegen langs de Klaralven rivier. Uitstekend viswater. Ook geschikt voor kano of vlotten tocht van meerdere dagen.

Naar Lillehammer in Noorwegen als daguitstap is goed te doen.

Naast camping is het gemeentelijk sportpark met voetbalveld atletiekpiste en zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sysslebacks Fiske in Syssleback, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sysslebacks Fiske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sysslebacks Fiske scoort een 9.8 uit 10 op basis van 3 reviews.