Vakantiehuis Sunnemo

VakantiehuisWeer vandaag20°10°
Vakantiehuis Sunnemo
9,1

36 reviews over Vakantiehuis Sunnemo in het Nederlands

Prachtige plek en comfortabel huis!

Mirella
7-8-2016

Het is een lief en compleet huis welke met zorg is ingericht. De kinderen vermaakte zich prima en we hebben veel wandelingen gemaakt een aanrader is een bezoek aan de Sun Dance Ranche in Eksharat voor een quadrit of paardentocht door de natuur. Ook is de Moosefarm een aanrader!

WIFI is helaas niet aanwezig in het huis maar of dat echt een nadeel is.......

Dijkman
11-7-2016

We hebben een heerlijke week gehad. Mooi huis met een prachtig uitzicht. We hebben genoten van de rust en de tuin. Vlakbij zijn mooie wandeltochten te maken.

Niet helemaal zoals verwacht

Marcel
16-8-2015

Het huis en de ruime tuin is ons zeer goed bevallen. Alles is aanwezig en het is een knus huis met fijne woonkeuken.

Wat ons tegenviel, was dat het huis slechts 10 meter van de weg af ligt (tuin grenst aan de weg). Er rijdt niet veel verkeer, maar het meeste verkeer dat langs rijdt, rijdt (veel) te snel. Hierdoor bijna elke morgen vroeg wakker door het geluid van de auto's.

Ook is het uitkijken geblazen met wat kleinere kinderen. Als ze de weg op lopen kan het levensgevaarlijk zijn...

Ander minpunt is dat het uitzicht op het meer grotendeels is verdwenen door hoge bomen die achter het huis staan. Deze bomen nemen ook veel zon weg van de veranda.

De kano en brygga aan het meer liggen verder weg dan de website doet vermoeden. Je moet een flink stuk lopen, langs diverse huizen die tussen het vakantiehuis en het meer liggen. Helaas is de boomhut, waar onze zoons zich op verheugden, niet meer aanwezig.

Al met al wel een fijne vakantie gehad, maar minder "vrij" dan verwacht.

Zeer compleet huis in mooie omgeving

huisman
18-8-2014

Het huis is netjes, compleet, werkelijk alles is aanwezig, schoon en mooi ingericht. Het ligt aan een doorgaande weg (er gaat niet heel veel verkeer voorbij, maar die rijden wel heel vlakbij het huis). Het meer - waar de kano ligt - is een behoorlijk stukje lopen (heuvel af) maar wel leuk om even te zwemmen of te varen. In omgeving veel te doen voor rustzoekers, natuurgenieters en kinderen.

Mooi 'vakantie plekkie'

Bettie
17-8-2014

Een plek om tot rust te komen en te genieten van een heerlijke vakantie. Mooie ligging en veel ruimte om het huis. Vanaf de veranda een mooi uitzicht en is het bij iets minder mooi weer prima vertoeven. Het huis is gezellig en van alle gemakken voorzien.

schitterend

Otto Hooghiemstra
10-8-2014

een prachtig huis in een schitterende omgeving,vooral het uitzicht blijf je van genieten. in de omgeving van alles te doen, vooral als je van natuur houdt je kunt bij het huis vandaan zo de graffelpaden op rijden kom je op de mooiste plekjes. heerlijk gezwommen in de vele meertjes in de buurt en natuurlijk in het grassjon,ligt voor de deur. kortom een aanrader.

geweldige vakantie ervaring

Brander
7-7-2014

heerlijk vakantiehuis veelruimte in en om het huis echt een huis om je thuis te voelen ruim heerlijke bedden en verder van veel comfort voorzien ligging is geweldig uitzicht over het gradsjon meer vooral van af de varanda de natuur is dicht bij tegen over de woning sta je midden in de bossen met veel wandel padenheerlijk om in alle rust te wandelen

veel vis water waar ik ook veel gebruik van heb gemaakt en ook veel snoek heb gevangen een vispas haal je voor ± 7 eur in de plaatelijke super coop zeker een aanrader voor iemand die van de natuur en rust houd

Als of je na een lange reis thuis komt

Brander
23-8-2013

Geweldige plek zelf als je er voor de derde keer komt, rust en ruimte in overvloed.

Het uitzicht over het Grasjon meer is geweldig en blijft je verbazen geen dag het zelfde.

Dit jaar geen vis gevangen,maar we proberen het volgend jaar 2014 weer.

De wooning is ruim en van alle gemaken voorzien en het is heerlijk om s,avonds op de varande te zitten en bij een glaasje van het uitzicht en de natuur te genieten.

Kortom het was weer geweldig.Fam feddema BEDANKT

Wat een fijne plek!

Fam Verrijp
22-8-2013

Ook wij hebben na aanleiding van alle goede recenties dit huis geboekt. En... Ze hebben geen woord teveel gezegd! Eerder nog te weinig want wat een fijne plek is dit. Mooi huis met alles erop en eraan en meer. Een heerlijke veranda, een mooie tuin een een eigen plek aan 't meer met kano. Wij hebben ons prima vermaakt en genoten van alles wat het te bieden heeft. Wij komen ook al jaren in veschillende landen en dus verschillende huizen en dit huis staat zeker in de top 5!

Te hoge verwachtingen gehad

ruud
20-8-2013

Door de vele zeer positieve reactie's hebben wij dit huis geboekt.

Voor ons is het heel erg tegengevallen. Wordt veel mooier voorgesteld dan het in werkelijkheid is.

Dit oude huis haalt het niet bij vele andere bungalows die wij in het verleden overal in europa geboekt hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sunnemo in Sunnemo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sunnemo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sunnemo scoort een 9.07 uit 10 op basis van 36 reviews.