Vakantiehuis Per Persgården en Olsgården

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Per Persgården en Olsgården in het Nederlands

Mooie en rustige omgeving.

H. Siepel.
6-2-2009

Gelegen aan het meer, je kunt er varen, vissen en zwemmen. Je kunt er een boot huren. Wandelen en fietsen in een bosrijke omgeving. Eigenaars spreken nederlands.

Goede service verlening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Per Persgården en Olsgården in Sunnemo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Per Persgården en Olsgården zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Per Persgården en Olsgården scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.