Sunnemo

We hebben een aantal aanbieders voor Sunnemo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sunnemo voor je op een rij gezet:

Reviews over Sunnemo

Prachtige plek en comfortabel huis!

Mirella,
    7-8-2016

Het is een lief en compleet huis welke met zorg is ingericht. De kinderen vermaakte zich prima en we hebben veel wandelingen gemaakt een aanrader is een bezoek aan de Sun Dance Ranche in Eksharat voor een quadrit of paardentocht door de natuur. Ook is de Moosefarm een aanrader!

WIFI is helaas niet aanwezig in het huis maar of dat echt een nadeel is.......

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Dijkman,
    11-7-2016

We hebben een heerlijke week gehad. Mooi huis met een prachtig uitzicht. We hebben genoten van de rust en de tuin. Vlakbij zijn mooie wandeltochten te maken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Niet helemaal zoals verwacht

Marcel,
    16-8-2015

Het huis en de ruime tuin is ons zeer goed bevallen. Alles is aanwezig en het is een knus huis met fijne woonkeuken.

Wat ons tegenviel, was dat het huis slechts 10 meter van de weg af ligt (tuin grenst aan de weg). Er rijdt niet veel verkeer, maar het meeste verkeer dat langs rijdt, rijdt (veel) te snel. Hierdoor bijna elke morgen vroeg wakker door het geluid van de auto's.

Ook is het uitkijken geblazen met wat kleinere kinderen. Als ze de weg op lopen kan het levensgevaarlijk zijn...

Ander minpunt is dat het uitzicht op het meer grotendeels is verdwenen door hoge bomen die achter het huis staan. Deze bomen nemen ook veel zon weg van de veranda.

De kano en brygga aan het meer liggen verder weg dan de website doet vermoeden. Je moet een flink stuk lopen, langs diverse huizen die tussen het vakantiehuis en het meer liggen. Helaas is de boomhut, waar onze zoons zich op verheugden, niet meer aanwezig.

Al met al wel een fijne vakantie gehad, maar minder "vrij" dan verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Zeer compleet huis in mooie omgeving

huisman,
    18-8-2014

Het huis is netjes, compleet, werkelijk alles is aanwezig, schoon en mooi ingericht. Het ligt aan een doorgaande weg (er gaat niet heel veel verkeer voorbij, maar die rijden wel heel vlakbij het huis). Het meer - waar de kano ligt - is een behoorlijk stukje lopen (heuvel af) maar wel leuk om even te zwemmen of te varen. In omgeving veel te doen voor rustzoekers, natuurgenieters en kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mooi 'vakantie plekkie'

Bettie,
    17-8-2014

Een plek om tot rust te komen en te genieten van een heerlijke vakantie. Mooie ligging en veel ruimte om het huis. Vanaf de veranda een mooi uitzicht en is het bij iets minder mooi weer prima vertoeven. Het huis is gezellig en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014
Sunnemo scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews