Sorteren

Reviews over Sunnemo

Klein dorpje aan meer voor rust en natuurzoekers

huisman
    18-8-2014

Sunnemo is een klein dorp waar niet veel te beleven valt. Er is een supermarkt, kerk, dorpshuis en huizen en dan houdt het op. Maar er is wel heel veel natuur en rust in de omgeving met mooie meertjes, bossen en elanden.

klein gemoedelijk dorpje

Otto Hooghiemstra
    10-8-2014

oud mijnwerkers dorpje mooi gelegen in de zweedse natuur. supermarkt en tankstation met vriendelijk personeel aanwezig. voor meer winkels ga je naar munkfors of hagfors(lidl)

gewldige plek als je van rust en natuur houd

Brander
    7-7-2014

rudtig dorp waar niet veel te beleven is maar de mensen zijn er zeer vriendelijk als je echt wilt winkelen moet je even rijden naar een grote stad

zoals Karlstad: Filipstad: Uerebro en wil je wat van deomgeving zien dan zijn Munkfors en Sunne aan te raden maar er is nog veel meer in de omgeing.

Sunnemo scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews