Camping Sunne SweCamp Kolsnäs

2 reviews over Camping Sunne SweCamp Kolsnäs in het Nederlands

Advertentie enigszins misleidend...

S_Prins
25-8-2012

4 nachten geboekt in een luxe huisje. Het huisje was van alle gemakken voorzien maar aan de rand van de camping. Jammer genoeg is de camping vrij groot en zijn er veel seizoensplaatsen bezet die nogal hutje mutje op elkaar staan. Alleen in de weekenden is er wat leven in de brouwerij. De plaatsen voor trekkers staan in de nabijheid van de spoorlijn (iedere 10 minuten een trein, geen goederen). \

Een van de dingen die ons heeft doen besluiten te boeken was de aanwezigheid van het waterpark waar flink mee geadverteerd wordt. Dit park was echter al gesloten (midden augustus!) en ware het open dan moet hier een flinke entree voor worden betaald. Het blijkt dus helemaal niet bij de camping 'in' te zitten. De omgeving is prachtig, het meer bij de camping is ideaal voor kinderen met een fantastische speelplaats.

Mooi doch duur.

Jan
17-8-2012

Sunne Swecamp is best een mooie camping en ook ruimte genoeg. Voor campers in het voorseizoen zeer zeker. Jammer is wel dat de plaatsen vrij schuin liggen dus blokken onder de wielen is een must. Het sanitair ziet er geweldig uit en is zeer modern d.m.v. magneetkaarten toegankelijk. Tevens is er een compleet speelpark bij met alles er op en er aan. Toen wij er waren was het totaal gesloten, op onze vraag of er dan wat reductie op de prijs mogelijk was werd negatief gereageerd. Wel is er een goed werkend wifi netwerk en veel mogelijkheden om te zwemmen en of varen. Een groot veld was gereserveerd voor vaste staanplaatsen, echter deze stonde zo straak op elkaar dat men de etensborden door de ramen naar de buren kon aangeven. De receptie is prachtig en de bediening vriendelijk. Wel is de prijs aan de pittige kant voor een overnachting. Verderop (zagen wij de volgende dag) waren veel voordeliger campings te bezoeken.

Camping Sunne SweCamp Kolsnäs 8 10 2 .