7,5

2008

prima, schone camping

Lizet
23-8-2008

Wij zijn afgelopen zomer (2008) op deze camping geweest. Keurig en heel schoon sanitair. Prachtig gelegen aan de rivier. Een zwemmeertje voor de kids en ook een klein speeltuintje met een trampoline. De kinderen konden lastig vissen in de Klaralv (geen steigertjes), maar er is een apart meertje. Volwassenen kunnen er prima terecht (ook voor vliegvissen). Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie plekken aan de rivier de Klarälven

Dolman
21-8-2008

Gastvrije mensen die alleen zweeds spreken. Keurig en goed verzorgde sanitair en geweldige plekken vlak aan de rivier. Goed startpunt voor vlotvaren.

Gereisd Familie in Thu Aug 21 2008 20:50:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Värnäs in Stöllet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Värnäs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.