Camping Alevi

103 reviews over Camping Alevi in het Nederlands

Hele fijne camping

Ivar de Bruin
14-8-2019

Mooie ruime plekken en vriendelijke eigenaren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig

John
19-7-2019

Super gastvrij, schoon en heerlijk ruim. Bovendien kun je in het eigen restaurant glutenvrij eten. Top!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super!

Mariska van de Steege
13-7-2019

Dit jaar voor het 2e jaar onze zomervakantie doorgebracht op Alevi. Nieuw dit jaar zijn een vijftal safaritenten. Wij waren de eerste bezoekers van zo'n tent en daardoor een beetje proefkonijn. Alles wat we aangaven werd direct opgepakt. Zo hadden we last van muggen in de tent, omdat ze onder de flappen door konden. De eigenaar ging direct naar de stad op 1.5 uur rijden om klittenband te halen en ook het broodmes wat ontbrak werd direct gekocht. Kortom de eigenaren en hun zoon doen er alles aan om alles perfect in orde te maken en houden: mooi, schoon sanitair, elke ochtend verse, warme broodjes, afwasplaatsen met gratis warm water en afwasmiddel. Voor de jeugd, en ook de ouderen jeugd wordt er van alles georganiseerd. Dit alles en de schitterende natuur maakt het zeer zeker de moeite waard om 2 dagen in de auto te zitten om erheen te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mooie kleine camping met Nederlandse eigenaar

Annemarie en Fred
7-1-2019

Mooie schone camping aan de rivier. We waren vroeg in het seizoen en dan zijn er veel muggen. Dit is in juni voorbij

Gereisd Met partner in mei 2018

erg naar onze zin gehad

Lizet
30-8-2018

Prettige ontvangst en mooie plek met uitzicht op de rivier. Prima tijd gehad. De tieners vermaakten zich goed al vonden wij het jammer dat er in de ochtend en/of middaguren niets georganiseerd werd voor hen door het animatieteam. Veel gezien en (door derden georganiseerde) activiteiten gedaan. Zwemmen kan in de Klaralven. Mooie omgeving zeker ook bij de waterval. Sanitair netjes; dames/herentoiletten in 1 ruimte. Voldoende douches met goed warm water. De heren zouden het prettig vinden als er in de toekomst een urinoir zou komen desnoods buiten het gebouwtje. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Ondanks de vele Nederlanders hadden wij hier toch nog het Zweedse gevoel

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nee, niet voor ons nog een keer.

M. Klepper
18-8-2018

Wij waren minder te spreken over de gastvrijheid..of misschien hadden we iets meer flexibiliteit verwacht van de eigenaren.. Op onze kano doorreis tocht kwamen wij na een lange dag op het water aan bij de camping om te eten en te overnachten. Helaas was er om 19.15u geen mogelijkheid meer om iets te eten. "De keuken is dicht en als u hier had willen eten, had u dit al eerder moeten aangeven." Terwijl aan een tafel personeel aan het eten was, konden we een zakje Mosterdsoep en wat Ikea balletjes kopen om op te warmen. . We waren enigszins uit het lood geslagen. Met 2 pubers en een vegetarier is dit niet wat je in een vakantie na 25 km kanoen het liefst wilt eten. Enfin, natuurlijk zijn we deze nacht doorgekomen en het laat weer zien dat we niet allemaal hetzelfde handelen in dergelijke situaties. Camping ligt overigens prima, is wel erg Nederlands en voor ons nog een reden om er niet terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Meine Schreiber, Adjunct directeur, 4-9-2018

De familie doet een meerdaagse kanotocht en heeft daarbij besloten om geen eten mee te nemen. De familie heeft namelijk besloten dat zij op Alevi Camping gaan eten en overnachten. Dit besluit weet alleen de familie en wij van Alevi Camping weten dat niet. Het advies van het kanoverhuurbedrijf aan de familie om contact met ons op te nemen met de vraag of het mogelijk is om bij ons te eten wordt door de familie genegeerd en in de wind geslagen. Wanneer de familie om 19.45 en niet om 19.15 op de camping arriveert is de familie uit het lood geslagen omdat men niet meer bij ons kan eten en opgezadeld wordt met een pakje mosterdsoep en köttbullar. Overigens lezen wij niets over het feit dat wij het beleg van de broodjes de volgende ochtend beschikbaar hebben gesteld. Voor het ontbijt had de familie namelijk ook niets geregeld. Beste familie wij zijn een camping en als service hebben wij een klein hamburgerrestaurant welke in eigen beheer wordt gerund. Wij zijn daarbij niet verantwoordelijk voor het feit dat u voldoende en passend eten krijgt. Dit is nog altijd uw eigen verantwoordelijkheid.

Geweldige gastvrije camping.

Jannie en Jan
19-7-2018

Een mooie vlakke camping met grote plaatsen al dan niet aan het water. Erg gastvrij ontvangen en uitgebreide uitleg over camping en activiteiten in de buurt. Geweldige service door gast-vrouw en man Willy en Meine. Sanitair geweldig en voldoende, ook mooi huisjes voor de verhuur. Ica op 15 km afstand.

Beste vakantie ooit

Maaike Vervoort
28-4-2018

Onze wintersportvakantie in Zweden was een groot succes, mede door het verblijf in een van de huisjes op camping Alevi. Meine en Willy staan altijd voor je klaar om te helpen met de kachel, met tips over de mooiste skipiste of om een buitenrit te paard of (natuurlijk) een slederit bij Hike Huskytours te boeken. Het huisje is top en met de kachel altijd heerlijk warm. Halverwege de week ging de receptie open vanwege de rallygasten en konden we aanschuiven bij het avondeten. Het enige "probleem" is dat we ons geen vakantie meer kunnen voorstellen zonder Alevi. Want ook onze zomervakanties op Alevi zijn in een woord geweldig. Onze kinderen willen elk jaar wel terug en de aankomst op de camping voelt als thuis komen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Geweldig!

Karin
30-12-2017

Op de Caravana in Leeuwarden waren onze kinderen (10 en 13 jaar) er al uit. Deze camping moest het worden. Wijzelf hadden toch wel enige twijfel omdat het een camping is waar veel Nederlanders staan en onze ervaring hiermee is niet heel positief.. Maar wat een supermooie, geweldige, gezellige en schone camping is dit. We werden zeer vriendelijk ontvangen met een kop koffie/thee en uitleg over onze stuga (de netste ooit gezien) en de camping. we kregen een informatieboekje over wat te doen in de omgeving. De hele week waren er leuke activiteiten te doen voor jong en oud. Ieder is natuurlijk vrij om hier aan mee te doen. Onze kinderen vonden de spellen 's avonds heel erg leuk en wat is er nu leuker om daarna nog even met de jeugd om het kampvuur te zitten. Ook serveren ze heerlijke hamburgers. Echt een aanrader. Het sanitair was ook netjes. Voor het douchen kreeg je een kaart waar een aantal douche beurten op staan. Na een paar minuten was je beurt voorbij. Had je niet genoeg dan deed je nog een beurt. Was het genoeg dan maakte je het hokje weer vrij voor een ander. Zo waren er nooit lange wachtrijen bij de douches.Toen we helaas na een week weer weg moesten werden we door de eigenaren en het activiteitenteam uitgezwaaid. Ondanks onze eerste twijfel zijn we blij dat we deze camping gevonden hebben.Wij komen zeer zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Een camping waar het voelt of je thuiskomt.

Johan
6-10-2017

Alevi camping valt onder de campings van 'rondje Zweden' en heeft dus Nederlandse eigenaren. Je wordt er altijd met koffie ontvangen en op alle punten goed geholpen. De camping plekken zijn mooi vlak en stevig, dus ook goed geschikt voor campers. De ligging aan de rivier de Kläralv geeft allerlei mogelijkheden, zoals vissen, kanoën, zwemmen of gewoon kijken naar de houtvlotten die voorbij komen dobberen. Vooral in het voorseizoen sta je hier niet helemaal alleen en er zijn geen stacaravans. Samenvattend een top camping met veel mogelijkheden maar toch erg rustig!

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alevi in Stöllet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alevi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.