Reviews over Skoghall

Zweedse camping aan prachtig meer

Mariska,
    5-9-2016

Op deze camping kampeer je als de Zweden, tussen de Zweden. Er is een strand, een pier, speeltuintje voor de kleintjes. Het is schoon, wel vrij basic. De meeste gasten gebruiken het als doorgang camping. Je kunt prima zwemmen in het meer, ook qua temperatuur. Wij stonden er een week, sliepen in een stuga. Uitjes die we deden, waren tripje Karlstad, bezoeken huis van dichter Gustaf Froding, Viking restanten bekijken, bessen plukken en wandelen en een boottocht over het meer. In de nabijheid zijn supermarkten en een pizza/kebab afhaal. Verder veel stoererijen in de omgeving: je moet even rijden, maar het 'Pippi Langkous-gevoel' ligt er wel in de buurt. Alleen niet in Skoghal- da's gewoon een forenzenstadje. Meer geschikt voor kinderen in de basisschoolleeftijd, dan voor pubers, ivm haperende wifi en vertier.

Rustig gelegen camping aan het water.

Wim Vanthienen,
    3-8-2009

Möruddsvägen 700 - 66333 Skoghall - www.camping.se/s52

Rustig gelegen camping aan het water. Genummerde plaatsen, vrij uit te kiezen.

Vanaf E18 richting Skoghall volgen. Daar de wegwijzers “camping” volgen.

Redelijk vlakke plaatsen op gras. Goed onderhouden sanitair.

Caravan + stroom = 220 SEK (juli 2009). Douche met muntstukken 1 SEK (4 SEK voor max. 3 minuten)

Betaling mogelijk met credit card

Goede TV-ontvangst met schotelantenne - Wifi op het terrein tegen betaling.