Vakantiehuis

17 reviews over Vakantiehuis Stuga liten Ljus och Mörk in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Floor
5-8-2010

Is al weer even geleden maar we hebben een geweldige vakantie gehad. Mooi huisje aan de rivier. 's nachts maar een paar uur donker. Prachtige omgeving. Hele aardige mensen.

Gereisd met partner in januari 2005

Als vrienden van Jaap en Anneke hadden we veel verhalen gehoord over Zweden en waren we erg nieuwsgierig en besloten we dit met eigen ogen te zien. Hier hebben we geen spijt van gehad. We hadden ons plekje in de stuga, en mooie goed ingericht van alle gemakken voorzien huisje. Een heerlijke rustige omgeving met goede uitval mogelijkheden om dingen te ondernemen. Wij hebben het midzomerfeest meegemaakt, een aanrader, dit maken we in ons land niet mee. Prachtig gefietst, door de bossen en langs de vele prachtige meren.

Jaap en Annke jullie hebben het prima voorelkaar, ga zo door. Bedankt voor jullie inzet. Bauke en Ankje

Gereisd met partner in juni 2010

Geweldige winter...

A. de Vries
20-1-2010

We waren tijdens deze kerstvakantie met 2 families in Ransäter. Wij waren samen in Bryggahuset. De andere familie in Ljus och Mörk.

En het werd winter...........min 22 's nachts, maar koud hadden we het niet in ons knusse huisje. Heel veel sneeuw.

Overdag samen schaatsen, op de ski's, naar Karlstad en een huskytocht in Sunnemo.

Het is in de winter een prima plek. We hebben ons prima vermaakt.

fam. de Vries

Gereisd met partner in december 2009

De stuga is erg gezellig ingericht en schoon, en goed opgevangen door de verhuurders

ook vonden we het erg fijn dat we 2 extra bedden hadden, dit paste goed.

en hadden nog genoeg ruimte!

we hebben genoten en ook van de mooie omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Heerlijk huisje voor twee personen

Peter en Tineke Hunink
12-8-2009

Het huisje heeft alles wat je nodig hebt. De tuin is niet zo groot, maar dat wordt gecompenseerd door de prachtige plek beneden bij de rivier.

In de omgeving zijn allelei soorten wandelingen te maken, zeker als je een goede kaart hebt (te koop in Sunne). Denk wel bij minder weer aan goed schoeisel. Verder zijn en overal zwemplekken en kun je goed fietsen over de voormalige spoorlijn en als je het wat spannender wilt op de vele stille onverharde wegen en paden.

Wij hebben ook erg genoten van de prachtige kerkjes van hout of steen die je overal tegenkomt. En van de muziek en de vriendelijke mensen in die kerkjes.

We hebben ons ondanks het minder fraaie weer geen moment verveeld en hebben nog lang niet alles gezien. Ook mede dankzij de persoonlijke aandacht van de gastheer en gastvrouw waren het fantastische weken.

Gereisd met partner in juli 2009

Zeer gezellige, complete stuga

Ingrid en Nico Baar
22-7-2009

Gezellige stuga met ruim voldoende informatie betreffende de omgeving. Heerlijk gefietst op de Klaralven banan, een voormalige spporlijn. Mooie natuur, leuke stadjes, veel meren om heerlijk te kunnen zwemmen en super lange dagen ivm midzomernachtzon. Een echte aanrader dus.

Gereisd met partner in juni 2009

We hebben genoten van dit leuke huisje, het was erg netjes en verzorgd

In de buurt zijn ook veel activiteiten te doen, zoals fietsen, kanoeen & vlotvaren, wandelen en vissen.

Kortom leuke tijd gehad, komen zeker weer eens terug

Groetjes,

Lissan & Gerard en de kids

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stuga liten Ljus och Mörk in Ransäter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stuga liten Ljus och Mörk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.