Vakantiehuis Stuga liten Ljus och Mörk

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Maarten

fantastische plek in een mooi stukje Zweden

Maarten
8-8-2011

Stuga liten Ljus och Mörk of ook wel Bryggahuset genaamd is een schitterende stuga gelegen in een heel mooi stukje Zweden. Het was voor ons zeker niet de eerste keer dat we met de zomervakantie in Zweden waren. De stuga ligt lekker rustig in de omgeving van Ransäter. De rust van het platteland maar op een goed rijbare afstand van de "grote" stad Karlstad. We hebben dan ook genoten van de omgeving. Wandelen, fietsen, zwemmen, kanotocht en natuurlijk de diverse rondritjes door Värmland. Heel Eruopa had te kampen met een verschrikkelijke zomer maar hier was het heerlijk vertoeven in de zonnige tuin van Bryggahuset. Het huis is voor twee personen zeer ruim en goed uitgerust. De eigenaren Anneke en Jaap zijn zeer enthousiast over de omgeving en hun woning. Kortom het was zeer de moeite waard en we zullen zeker nog een keer teruggaan.