Vakantiehuis

17 reviews over Vakantiehuis Stuga liten Ljus och Mörk in het Nederlands

Prachtige fietsvakantie

willem engea
9-9-2013

Alles is aanwezig wat je nodig hebt

Gereisd met vrienden in mei 2013

Knus huisje

Klaas
21-6-2013

Een zeer knus ingericht huisje. Op de website staat echter vermeld dat er 4 personen terecht kunnen. Er zijn standaard 2 bedden aanwezig. Met 2 kinderen zijn er gemakkelijk een paar bedjes bij te plaatsen, maar met 4 volwassen is het in mijn optiek wat te krap.

Wij zaten hier met zijn tweeën en dan is het perfect.

De tuin is qua ruimte voldoende, maar ligt voor het grootste gedeelte wel in de schaduw, maar het is geen probleem om in de de tuin van het naastgelegen huis (eveneens van dezelfde eigenaren) het zonnetje te pakken.

In de buurt zijn mooie meren te vinden (Kanotochtje op Vistenmeer is een aanrader) en mooie autoritten te maken.

De eigenaren zijn vriendelijk en bereid je aan informatie te helpen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Accommodatie is erg netjes en alles is verder aanwezig

Gelegen in mooie bosrijke omgeving en vlakbij de rivier de Klarälven

De buurt is rustig, een paar kilometer verderop is een supermarkt waar je je boodschappen kan halen.

We proberen volgend jaar weer te boeken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Zeker een aanrader.

gezin met jonge kinderen (3 en 1 jaar)
24-8-2011

Bryggahuset is een met zorg en smaak opgeknapte en ingerichte stuga. Voor ons met twee jonge kinderen was het prima; knus en gezellig. De slaapkamer is zeer ruim, dus daar gaan met gemak twee bedjes voor kinderen bij. Het huisje staat vlak langs de weg, maar daar rijdt nauwelijks verkeer over. Er is een fijne tuin en vlakbij de rivier met BBQ-plaatsje. Wij hebben er bevers gespot! In de directe omgeving vermaak je je prima: prachtige wandelroutes, heerlijke zwemmeertjes, fietsen huren etc. Op loopafstand is een soort openluchtmuseum. Het contact met de verhuurders verloopt soepel en vlot, vriendelijke mensen. Wat ons betreft dus een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Stuga liten Ljus och Mörk of ook wel Bryggahuset genaamd is een schitterende stuga gelegen in een heel mooi stukje Zweden. Het was voor ons zeker niet de eerste keer dat we met de zomervakantie in Zweden waren. De stuga ligt lekker rustig in de omgeving van Ransäter. De rust van het platteland maar op een goed rijbare afstand van de "grote" stad Karlstad. We hebben dan ook genoten van de omgeving. Wandelen, fietsen, zwemmen, kanotocht en natuurlijk de diverse rondritjes door Värmland. Heel Eruopa had te kampen met een verschrikkelijke zomer maar hier was het heerlijk vertoeven in de zonnige tuin van Bryggahuset. Het huis is voor twee personen zeer ruim en goed uitgerust. De eigenaren Anneke en Jaap zijn zeer enthousiast over de omgeving en hun woning. Kortom het was zeer de moeite waard en we zullen zeker nog een keer teruggaan.

Gereisd met partner in juli 2011

Prachtig Plekje!

M.Meilof
6-7-2011

Dit was voor ons de eerste keer in Zweden, en Zweden is geweldig.!De Stuga is een schitterend verblijf voor 2 personen, alles wat we er in nodig hadden was er,schoon en goed onderhouden.

De eigenaren ontzettend vriendelijk, gastvrij.

Een aanrader dus!

Gereisd met partner in juni 2011

we zouden er zo weer naar toe gaan

wieb eisma
27-8-2010

De stuga is heel gezellig, knus en comfortabel. Echt een plek om even bij te komen van de hectiek in Nederland

Gereisd met partner in mei 2010

Het was een heel fijn verblijf.

Alex Missant
26-8-2010

Het huisje en de omgeving behoeft geen uitleg.Het is in een woord geweldig.Alleen de straat naast het huisje is soms druk, wat soms wat lawaaierig kan zijn.Verder is alles in en rond het huisje keurig netjes voor elkaar.Wat we zeker willen benadrukken is de goeie informatie voor vertrek en de informatie in het huisje en dat het contact zeer goed is.Het was zeker de moeite waard om er te zijn ,vooral als het weer zich ook van de goeie kant laat zien.Wij zijn er 1week geweest wat zeker te kort is om alles in de omgeving te kunnen bekijken.

Alex en Marijke

Gereisd met partner in augustus 2010

Heerlijk huisje, heerlijke omgeving

Thea
14-8-2010

Hebben een heerlijke week in Bryggahuset door gebracht.

Wij zijn 2 motorrijders, en heben genoten van de omgeving, prachtige wegen om te toeren.

Het huisje is perfect, van alle gemakken voorzien, een dorpje vlakbij met een supermarkt en een (nederlandse) bakker met de lekkerste broodjes.

Museum bekeken met waterval, is een aanrader.

Kortom Vakantie met een hoofdletter, wat ook zeker door het vakantiehuisje en de ligging daarvan komt.

Gereisd met partner in juli 2010

Klein maar o zo fijn

Jeroen Verbruggen en Toby Muurling
6-8-2010

Bryggahuset is een knusse stuga met verrassend veel ruimte. Wij hebben hier 2 weken heerlijk genoten van de zweedse natuur.

Dit was onze eerste keer zweden en op vakantie als gezin. Dit is ons zeer goed bevallen mede door de gastvrijheid van de fam. Feddema. Bij aankomst stond voor onze zoon een bedje tevens box, stoeltje en badje klaar. Het huisje is van alle gemakken voorzien, tv, wasmachine, magnetron etc.

Vissen in de rivier achter het huis is een aanrader en zelfs voor een onervaren visser (1ste keer) een heerlijke ervaring.

Vanuit de Stuga ben je zo weer op weg naar munkfors voor boodschappen en het vvv-kantoor voor goede informatie over de regio.

Wij hebben heerlijk gewandeld op de meestal goed aangegeven wandelroutes, vooral de Saterrundan, bosbessen in overvloed. Heerlijk.

Zwemmeertjes ook in overvloed, het lidsjon bij Sunnemo, ransjon na 8 km gravelpaden en aan de 62 bij olsater. En zo zijn er nog vele.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam Verbruggen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stuga liten Ljus och Mörk in Ransäter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stuga liten Ljus och Mörk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.