Vakantiehuis

52 reviews over Vakantiehuis Huize-Högsby in het Nederlands

Het was fantastisch!

Gustaaf
15-8-2019

We hebben een actieve week gehad waarbij het steeds weer heerlijk 'thuiskomen' was in Huize-Högsby. Het huis biedt veel meer dan we met z'n drieën die week nodig hadden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fijne scandinavische sfeer.

Geertje de Haan
10-9-2018

Een heerlijk huis met veel ruimte. Grote slaapkamers en prima bedden. Rondom het huis is een grote tuin met prachtige bomen en het is erg rustig.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genieten op z’n Zweeds :)

M.W.
2-9-2018

Een nette woning met veel privacy en van alle gemakken voorzien. We hebben genoten van de rust en ongerepte natuur. Herten en eekhoorntjes zagen we dagelijks in de tuin. De omgeving is zeer geschikt om te wandelen en fietsen. Of Met de auto rijden over onverharde wegen, genieten van de prachtige panorama’s, de vele meren en zoeken naar de koning van het bos: de eland. Je moet hier niet komen om te winkelen of om gezellig uit eten te gaan ;).

Fantastische vakantie in huize Högsby!

René Gieling
16-8-2018

Een prachtig ruim huis met veel ruimte in de tuin ook, prachtig gelegen tussen hoge bomen. Enig minpuntje is de weg 62, achter het huis. Je ziet de weg niet, maar hoort hem wel af en toe. Wat ons betreft niet storend. Aan de andere kant zijn daardoor winkel en andere bestemmingen goed bereikbaar. Er is veel te doen in de omgeving, ook voor kinderen. En zeker ook als je van wandelen houdt. Wij hadden prachtig weer en dan kun je ook op veel plaatsen zwemmen in een meertje.

Absolute aanrader

Johan de Bondt
28-6-2018

Wat een prachtig en compleet huis! Een enorme tuin bovendien in een prachtige omgeving. We hebben ook qua inventaris nog nooit zo'n compleet vakantiehuis gehad, helemaal top. Wel even zelf lakens en handdoeken meenemen, maar dat past er gelukkig makkelijk bij in de auto. Het huis is ruim, zeker voor ons (stel met 2 kindjes; 1 van 4 en 1 van 2). Er is een stuga in de tuin, en een grote schuur met daarin een prachtige en ruime sauna. En een buiten WC (vooral die van 4 vond dat prachtig). Het huis is bijzonder schoon en gezellig. Er is geen wifi, maar wel prima 4G. Hele leuke uitstapjes gedaan naar Karlstad (Mariekoggsberg park, zwembad, binnenspeeltuin, binnenstad en kathedraal), Sunne (Rottneros park, echt PRACHTIG), Hagfors (treinenmuseum, echt een aanrader). Er zijn veel kleine strandjes in de buurt waar je heerlijk kunt vertoeven en prachtige bossen natuurlijk. Het is er ook lekker heuvelachtig en er valt genoeg wild te spotten!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Wat een fijne plek!

Fam. Kamminga
7-1-2018

Een heerlijk (t)huis!! Een aanrader voor iedereen die opzoek is naar rust, natuur en fijne plek om lekker even weg te zijn van alles.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

geweldig huis! Aanrader!

Ria Verheul
24-8-2016

Het huis is sfeervol ingericht. Je voelt je direct thuis. De uitrusting is zeer compleet. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Verder is de kamer licht en ruim. Er is een speelkamer op de begane grond met spelletjes en puzzels. De tuin is immens groot, omringd door bomen/bos. Er is een vuurkorf, een picknicktafel. In de schuur is buitenspeelmateriaal. Er zijn fietsen. Wij hebben genoten van de rust en de privacy. In de tuin zijn regelmatig eekhoorns te zien.

Geweldig mooI sfeervol huis in prachtig omgeving.

Tilly van damme
19-8-2016

Het is een groot huis, goed onderhouden met een fantastisch gezellige woonkeuken. Grote tuin met een heerlijke sauna. Van alle gemakken voorzien.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Caroline
31-8-2015

Ga er heen voor je rust en de natuur! Een heel ruim, gezellig en comfortabel huis met veel privacy en voorzien van alles wat je thuis ook hebt, met als extra een sauna! Zoek de reuring van een stadje en terrasjes dan kan je beter niet naar Munford gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Een prachtig huis en schitterende omgeving

Fam.Dijkstra
13-8-2015

Zeer ruim huis en nog ruimere tuin. Van alle gemakken voorzien, Dochter was "weg" de stuga in de achtertuin.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huize-Högsby in Ransäter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huize-Högsby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.