Reviews over Östmark

Schitterend winterplaatje!

B. Vermeesh,
    19-4-2011

We zijn hier met kerst en oud en nieuw geweest en voor wie niet van het massa ski toerisme houdt is het een aanrader. Meteen in de directe omgeving konden we langlaufen, sleeën of gewoon lekker wandelen. Ook zijn we naar Hovfjallet geweest (ca. halfuur hiervandaan) en troffen hier goede skipistes aan. De chalet is heel gezellig en compleet ingericht.

Voor wie van rust en natuur houdt een aanrader!

J. Simons,
    29-11-2010

Het was onze eerste vakantie in Zweden.

We hadden 21 graden in mei en volop zon. Het leuke huisje, de erg mooie natuur en de rust die je er inademt, het was in een woord geweldig. Een ontmoeting met een eland is er niet vreemd. Voor vissers is er ook volop visgelegenheid. Overal bossen en meren. Je kan er heerlijk wandelen, maar ook mooie autotochten maken. Of wil je tussendoor eens even naar Noorwegen, binnen 'n half uur ben je er. Torsby is een leuke plaats in de buurt.

Ik kan me voorstellen dat het er in de winter ook prachtig zal zijn.

Voor mensen die van rust en natuur houden een aanrader.

Wij gaan er zeker nog eens terug.

Echt een plek om tot rust te komen.

Hans Weber,
    24-11-2010

Huisje ligt midden in de natuur nabij een groot meer, waarin je mits de temperatuur dat toelaat heerlijk kunt zwemmen. Het huisje is erg knus en er is een open haard aanwezig waardoor de romantiek van het buitenleven nog eens extra word aangewakkerd. regelmatig werden we even bezocht door jonge elanden die er nog geen weet van hadden dat de mens eigenlijk niet hun beste vriendje is. Mooi gebied voor de wandelaar en het s'winters waarschijnlijk voor de langlaufer en skieer. Omdat het weer dit toeliet, hebben wij menige avond in de voortuin doorgebracht en hebben de barbeque gebruikt om daar een kampvuur in te maken. Beregezellig!!!

Hebben er een hele leuke tijd gehad en de 8 dagen die we geboekt hadden waren zo om.