Vakantiehuis Österängarna

18 reviews over Vakantiehuis Österängarna in het Nederlands

Echt Fantastisch

Paul van den Dungen
8-9-2015

Prachtige ligging met een zeer goed comfort. Mooi gebeid voor wandelingen en andere uitstapjes. Goed onderhouden en een prachtig uitzicht vanaf de veranda.
v. van Hoeijen, eigenaar, 12-9-2015

Beste familie van Dungen,

Bedankt voor jullie mooie beoordeling en verblijf in ons vakanthuis. Dit keer al voor het derde jaar op rij en daardoor dus trouwe gasten.

Verpauperde woning zonder WiFi

Fam. Goos
2-9-2015

De buitenkant van de woning is echt aan onderhoud toe, vermoedelijk al jaren niets aan gedaan. O.a. kapotte regenpijpen, verrotte planken op de veranda, verstopte dakgoten.

Bij aankomst stond het gras 30 cm hoog. We wilden het zelf wel maaien, maar de grasmaaier was defect.

Tevens is er Geen WiFi terwijl dat wel vermeld wordt als zijne aanwezig.

Het mooie speelhuisje voor de kinderen was totaal verrot (levensgevaarlijk), van een zandbak is geen sprake meer (kiezels en onkruid)

De fietsen waren voorzien van lekke banden en geen middelen om ze te plakken.

De douchestraal had geen kracht. Als de wasmachine aan stond, stond de douche blank.

Gelukkig ook positieve dingen aan de woning: de grote veranda, luxe tuinbank, de heerlijke bank in de woonkamer en een keuken vol potten, pannen en glazen. Ook de open haard was geweldig, tijdens een regendag.

Beheerder, eigenaar, 5-9-2015
Beste familie Goos, Door een communicatiefoutje was inderdaad bij jullie aankomst het gras niet gemaaid, onze excuses hiervoor. Zoals ik op jullie foto's zie zijn de regenpijpen niet kapot, maar is enkel het filter/zeef gedeelte eraf gevallen en ligt ernaast. Dit hoort er tussen te zitten om te voorkomen dat er blad in de afvoer komt en is inmiddels herstelt. Ook de 2 plankjes aan het randje van de veranda (onder de boom) zullen herstelt worden. Het speelhuisje zullen wij dit najaar ook verwijderen omdat dit niet meer voldoet aan onze eisen. De waterdruk is inmiddels herstelt, er bleek een defect aan de boiler. De slang van de machine moet bij gebruik in de afvoer van de douche gestoken worden, zoals u heeft gezien zit daarvoor een uitsparing in het douche putje (dit is in Zweden niet ongebruikelijk). Rest mij het Wifi probleem, door de slechte dekking in de bossen valt de wifi inderdaad regelmatig weg, dit heeft ons ook doen besluiten het abonnement hiervoor m.i.v. 2016 te beëindigen.

Fantastisch huis in heerlijk rustige omgeving

Fam. Don - Noordwijk
18-9-2011

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie in een prima verzorgd en prachtig gelegen huis. Grote veranda en dito tuin, hier kom je tot rust! Huis zeer compleet ingericht. De boot is zeker met kinderen een groot succes. Voor anker op het meer en zwemmen maar! Prima service van de eigenaar die, zelfs tijdens zijn eigen vakantie, ons bij een opstartprobleempje uitstekend geholpen heeft. Hier gaan we zeker terugkomen!

erg goed

fam maas
9-9-2011

heel leuk huis,zeer complete inrichting + een motorboot, grote tuin en erg rustig

mooie omgeving en een goede service van de nl eigenaar

wij hebben met 2 kinderen een zeer plezierige vakantie gehad

Super leuke vakantie

Fam Duistermaat
29-7-2011

Leuk knus huis met natuurlijk een mooie veranda waar je de hele dag kan zitten ook met minder mooi weer. Sanitair perfect. Lekker met de boot het meer op en voor de "thuisblijvers"die kunnen over de steiger naar een eilandje waar je kan genieten van het meer. Afstand naar Karlstad,Hagfors,Kristinehamn of Filipstad is goed te doen waar genoeg te zien is.Een echte aanrader dit huis.

goed, juist door de veranda.

L den Boeft
24-7-2011

niet echt schoon bij aankomst. zoeken naar de boot. compleet huis en keuken. ligging is mooi zo bij het meer. weinig wandelmogelijkheden vanuit huis. goede verbindingswegen om omgeving per auto te bereiken-stedentrips.

Je voelt je direct thuis.

Co van der linde
6-4-2011

Sneeuw en Zon,

heerlijk om het laatste restje van de Zweedse winter mee te maken.

Veel sneeuw , geen wind en Zon.

Dat alles in het prachtige Varmland en in een heerlijk huis waar het op de veranda,al goed toeven was. Zelfs de herten waren aanwezig om het tot een romantisch geheel te maken.

Als in de kinderboeken van Asrid Lindgren.

Albert En Co

prachtige vis vakantie gehad!

A. Deutekom
12-8-2010

6 man op visvakantie in de hemelsvaartweek van 2010. watertemperatuur was nog iets te koud maar toch totaal 36 snoeken en 68 kilo witvis gevangen. de 6 voor de ligging is omdat wij gedacht/gehoopt hadden dat we vanuit het huis zo naar de waterkant konden lopen met onze visspullen. dat was echter niet het geval. moet ik wel bij vermelden dat we zeeeeeer veel visspullen bij ons hadden. fantastische week gehad. heerlijk `s avonds nog bij de houtkachel nakaarten en borrelen. goede visboot. fantastische adviezen van de verhuurder. kortom een aanrader voor iedere vis liefhebber.
Verron van Hoeijen, eigenaar, 1-11-2010
Beste vissers, bedankt voor de geweldige beoordeling en voor de enorme hoeveelheid foto's die we van jullie hebben mogen ontvangen. Erg leuk, dit wordt zéér gewaardeerd. Nu nog een keer op de zalm gaan jagen in Munkerud aan het water.

Zeer compleet vakantiehuisje met veel privacy

Ingrid Moraal
8-8-2010

Wij hebben een heerlijke week gehad in osterangarna. Vooral het meer en het bootje vielen bij onze kinderen erg in de smaak. Het huisje is zeer compleet ingericht en de tuin is lekker ruim. Door de hoge bomen om de tuin, was er nauwelijks wind en hebben we veel kunnen badmintonnen. Er is altijd wel een plekje waar nog zon is in zón grote tuin en waar je lekker kunt zitten.

Nadelen; eigenlijk niet. We vonden het huisje alleen soms wat donker van binnen, als het een bewolkte dag is.

Wat ons betreft is het een aanrader.

Verron van Hoeijen, eigenaar, 1-11-2010
Beste familie Moraal, bedankt voor jullie mooie beoordeling. De boot is inderdaad een echte aanrader om het echte Zweden gevoel te beleven. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.

Fantastische vakantie

Martijn
29-10-2009

Na een reis van 21 uur daar we deels in Parijs wonen, kwamen we (Ik, mijn vrouw, broer en moeder) aan in dit fantastische huisje in Osterangarna. Naast heel netjes, ook een prima ligging. Afgelegen, maar toch niet helemaal alleen op de wereld. Precies wat wij zoeken op vakantie. Je kan naar het bos, je kan alleen zijn op een meer, je kan 's avonds lekker een vuurtje maken bij het meer ook al is het -1 en binnen een tien minuten zit je bij een supermarkt. Ideaal. Wij hebben goed weer gehad, lekker fris, met veel zon en hebben veel leuke dingen ondernomen. Oa. bezoekje aan Orebro, Karlstad, Oslo en veel gelopen en voornamelijk veel lekker met het bootje in de weer geweest. Was wel even lastig de motor te starten en nog nooit gedaan en het was erg koud. Natuurlijk ook even gebbqt aan het meer met vorst, maar ja, dat is echt lekker buiten zijn. Veel dieren gezien! Huisje is perfect, schoon, fris, zeer vriendelijke eigenaren, die hun zaakjes prima op orde hebben. We'll be back here!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Österängarna in Österängarna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Österängarna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Österängarna scoort een 8.54 uit 10 op basis van 18 reviews.