Österängarna

Reviews over Österängarna

Echt Fantastisch

Paul van den Dungen,
    8-9-2015

Prachtige ligging met een zeer goed comfort. Mooi gebeid voor wandelingen en andere uitstapjes. Goed onderhouden en een prachtig uitzicht vanaf de veranda.

Gereisd met partner in augustus 2015
    v. van Hoeijen, eigenaar, 12-9-2015

Beste familie van Dungen,

Bedankt voor jullie mooie beoordeling en verblijf in ons vakanthuis. Dit keer al voor het derde jaar op rij en daardoor dus trouwe gasten.

Fantastisch huis in heerlijk rustige omgeving

Fam. Don - Noordwijk,
    18-9-2011

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie in een prima verzorgd en prachtig gelegen huis. Grote veranda en dito tuin, hier kom je tot rust! Huis zeer compleet ingericht. De boot is zeker met kinderen een groot succes. Voor anker op het meer en zwemmen maar! Prima service van de eigenaar die, zelfs tijdens zijn eigen vakantie, ons bij een opstartprobleempje uitstekend geholpen heeft. Hier gaan we zeker terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

erg goed

fam maas,
    9-9-2011

heel leuk huis,zeer complete inrichting + een motorboot, grote tuin en erg rustig

mooie omgeving en een goede service van de nl eigenaar

wij hebben met 2 kinderen een zeer plezierige vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Super leuke vakantie

Fam Duistermaat,
    29-7-2011

Leuk knus huis met natuurlijk een mooie veranda waar je de hele dag kan zitten ook met minder mooi weer. Sanitair perfect. Lekker met de boot het meer op en voor de "thuisblijvers"die kunnen over de steiger naar een eilandje waar je kan genieten van het meer. Afstand naar Karlstad,Hagfors,Kristinehamn of Filipstad is goed te doen waar genoeg te zien is.Een echte aanrader dit huis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

goed, juist door de veranda.

L den Boeft,
    24-7-2011

niet echt schoon bij aankomst. zoeken naar de boot. compleet huis en keuken. ligging is mooi zo bij het meer. weinig wandelmogelijkheden vanuit huis. goede verbindingswegen om omgeving per auto te bereiken-stedentrips.

Gereisd met vrienden in juli 2011