Villa Vasakroppa

Laatste review

Compleet uitgerust en prettig huis

2 gezinnen met jonge kinderen,
22-1-2015

Ruim huis, goed uitgeruste keuken, meer dan prima sanitaire faciliteiten (3 badkamers met o.a. bubbelbad, sportdouches, sauna). Dichtbij meer en wandelroutes. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Kindvriendelijk door aanwezigheid babybed, traphekjes, speelgoed, kinderstoel en de ruimte in het huis om te spelen.

4 reviews over Villa Vasakroppa in het Nederlands

Compleet uitgerust en prettig huis

2 gezinnen met jonge kinderen
22-1-2015

Super compleet huis in een prachtige omgeving

Marina Waakop Reijers-Zieleman
10-7-2014

Het huis is aan de buitenkant een typisch Zweeds huis, gelegen aan de rand van het dorp Nykroppa, nabij het meer waar in gezwommen kan worden. Het meer is vanuit het huis in de verte te zien.

Bij aankomst is de ontvangst zeer vriendelijk, de koffie stond klaar en tijdens de rondleiding vielen we van de ene verbazing in de andere.

Gedurende het verblijf hebben we genoten van de complete inrichting. Alles is er, zowel voor gezinnen met een baby, jonge en oudere kinderen.

Denk hierbij aan babybedje, -badje, -stoel en potje, maar ook beddengoed, ook voor het kinderbedje. Verder spelletjes, boeken en toeristische informatie. De keuken is meer dan compleet en in de kelder de sauna. Kortom genieten geblazen!

Een heerlijke plek in het fijne Värmland

Maureen Piet
18-9-2013

Het huis is heerlijk ruim, je loopt elkaar niet in de weg. De bedden zijn goed, ook het stapelbed.

In de ruime keuken is alles te vinden wat je nodig hebt, de meubels zijn goed. Alles ziet er schoon en verzorgd uit.

Nykroppa is een klein, typisch Zweeds dorp, met een wat grotere stad (Filipstad) op 12 km afstand.

Een vakantie om nooit te vergeten!

Fam. Conijn
21-1-2013

Een mooi, groot, compleet huis met heerlijke grote tuin. Ideaal voor een gezin met kinderen. Dicht bij een meer en bossen. En als het weer wat minder mag zijn, is de overdekte veranda een prima plek om te lezen of spelletjes te doen. Zweden is een prachtig land om lekker tot rust te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vasakroppa in Nykroppa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vasakroppa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.