Villa Hornkullen

Villa
Villa Hornkullen
9,2

6 reviews over Villa Hornkullen in het Nederlands

Een prachtig huis met een enorm grote tuin in een hele mooie omgeving op loopafstand van bos en meer. Inrichting is zeer compleet: volledig ingerichte keuken inclusief grote koelkast, freezer, magnetron etc. en gezellig ingerichte woonkamer met TV (incl NL en BE zenders) en een haard.

Luxe badkamer met ligbad en douchecabine en zelfs een heerlijke sauna.

In het huisje is tevens een wasmachine en droger aanwezig.

In de omgeving zijn genoeg dagtripjes te maken. Aanrader voor de winter is de sneeuwscootersafari in Fredriksberg.

Al met al een prachtig huisje waar we zeker nog eens terugkomen!

Prima uitvalsbasis in het merengebied

2 gezinnen met jonge kinderen
22-1-2015

Ruim huis met aparte keuken. Gezellig ingericht. Ruime tuin. Typisch Zweeds huis.

Vakantiewoning: een heerlijk huis, van alle gemakken voorzien. Moderne inrichting maar vooral gezellig. Heerlijke bedden!

Veel ruimte om de woning, en een prettige veranda.

Op (korte) loopafstand naar een meer met prima zwemwater. Ook vlakbij het bos. Tip: ga eens kijken bij de Zilvermijn, mooi daar. Ook om te wandelen (ook elanden gespot).

Omgeving: veel wandelmogelijkheden maar bezoek ook eens Orebrö en het oude stadsdeel Wadköping, Kristinehamn, de sluis bij Storfors enz.

Al met al een aanrader deze plek! Zeker voor gezinnen met jonge kinderen, maar ook met tieners.

Eigenaar verstrekt je veel handige informatie en de nederlandse beheerster is heel hartelijk!

Geweldige vakantie plek....

R.Groenestein
24-1-2011

Een geweldige plaats om vakantie door te brengen. Wat een geweldig smaakvol ingericht huis......We hebben het echt geweldig naar onze zin gehad....de omgeving is prachtig en de gastvrouw geweldig behulpzaam. Ook de eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Zo rustig iets wat we in het westen van Nederland missen. En genoeg te doen......Hebben heerlijk over het bevroren meer gewandeld en prachtige uitstapjes gemaakt naar het hoger gelegen platte land en naar Noorwegen. Voor een onbezorgde vakantie moet je hier zijn ....Wij geven dit huis een dikke tien...ook de prijs kwaliteit verhouding is prima.....Helemaal top...

Deze plaats en Zweden stelen je hart.......

Geweldig huisje, komen graag nog eens terug!

Nienke Meijvogel-Blom
20-12-2010

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit huisje. Moderne inrichting (maak je in Zweden wel anders mee) en ook onze honden waren van harte welkom. Ook de luxe van een ligbad en sauna konden we erg waarderen. Nederlandse televisie is niet noodzakelijk, maar als je het hebt toch wel erg prettig. Ook fijn, Nederlandse beheerders, als je bijv. plotseling een arts nodig hebt is het gemakkelijk communiceren.

De omgeving kenden we al, maar ook de omgeving rond het huisje was voor ons ideaal. De straat uitlopen en we stonden met de honden in het bos.

We zijn al jaren vaste Scandinavië-gangers, hebben heel wat huisjes geprobeerd, maar dit huisje staat zeker in onze top 3. We komen dan ook graag nog eens terug.

Een fantastische tijd gehad in dit prachtige huis.

Monique Hooijman
6-10-2010

Beoordeling opgesteld door Monique (Enkhuizen, Nederland) de 28/05/2010 voor een verblijf in 8/2009

We hebben enorm genoten van dit huis. Alles is er aanwezig voor een heerlijk relaxte vakantie.Rond het huis een grote tuin waar de kinderen fijn kunnen spelen.

Je loopt zo uit het huis de natuur in, het is daar prachtig. Het is ook zeer geschikt voor grote gezinnen. Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Hornkullen in Nykroppa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Hornkullen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.